Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen kanssa rakastelu jotain mikä kannattaa kokea?

Vierailija
28.12.2015 |

Jos siis yhtään ajatus kiihottaa?

nainen 31v

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut paljon läheisempää rakkautta ja jopa perisuhteeseen sopivaa yhteyttä naisia kohtaan, mutta itse seksi ei anna minulle mitään verrattuna miehiin. Vaikka miesten kanssa en saa edes orgasmia. N35

Vierailija
22/25 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois kolmen kimppa? Tuskin miehellekään ihan vastenmielisen ajatus olla kahden naisen kanssa yhtä aikaa. Siinä saisit sitten kokeilla naista, kaikki olisi avointa eikä tarvitsisi uhrata mahdollisesti hyvää ja kestävää parisuhdetta naiskokeilun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä "heteroita" naisia, jotka tehny sen kokeilunhalusta? millainen se kokemus oli? tekikö mieli toistekin vai oliko ylipäänsä yhtän sellasta kuin fantasioissa?

Ongelma on se, että olen varattu. Olen vaan herännyt valtavaan naisen kaipuuseen. Ihastun naisiin mutten uskalla tehdä aloitetta. Mietin mitä tämä on. Onko tämä kortti joka pitää katsoa? Vai jäänkö tähän suhteeseen ja perustan perheen. Haluan lapsiakin joskus. Pidän myös miehistä seksuaalisessa mielessä aidosti.

ap

Se on kiihkeää, pehmeää, rajua ja intohimoista, suloista, hullua, jännittävää. Ehdottomasti kannattaa....

Vierailija
24/25 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettämässä missään nimessä. Jos olisin 100% hetero en missään nimessä ajattelisi mieheni jättämistä. Koska tiedän että arki tulee kaikkiin suhteisiin. Mutta tilanne on vähän sama kuin olisin sitoutumassa ensimmäisen poikaystäväni ja ainoan seksikumppanini kanssa. Ymmärrättekö?

En voi ajatella kolmen kimppaa, minulle seksi on niin intiimiä. Haluan toisen jakamattoman huomion sen aikana. Ja olisin mustasukkainen.

ap

Vierailija
25/25 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi