Olen aina inhonnut hevosia
Minä aistin hevosen luontaisen tyhmyyden. Niistä huokuu arvaamattomuus ja tyhmyys. Tyhmiä ja suuria ja siksi aika vaarallisia eläimiä. Hevosethan ovat esimerkiksi niin typeriä, että eivät ymmärrä nurkkia. Siksi hevosaitaukset ovat pyöreitä. :D
Kommentit (25)
....joo hevoset on isoja, rumia ja tyhmiä ja sit ne haisee. Kultakalallakin pitää olla pyöreä allas ettei se luule että maailma loppuu altaan nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aistin hevosen luontaisen tyhmyyden. Niistä huokuu arvaamattomuus ja tyhmyys. Tyhmiä ja suuria ja siksi aika vaarallisia eläimiä. Hevosethan ovat esimerkiksi niin typeriä, että eivät ymmärrä nurkkia. Siksi hevosaitaukset ovat pyöreitä. :D
Riippuu hevosen rodusta. Esim. villahevonen ja saksanpaimenhevonen ovat fiksuja. Samoin kuin borderhevonen ja belgianpaimenhevonen. Opashevosina ja tullin huumehevosina käytetään usein labradorinhevosia.
Itse suosin mortadellahevosta
Pienä oli suurta hupia mennä koirapillin kanssa lähelle ratsastus aitausta ja viheltää niin pirusti. Hepat alkoivat hirnumaan ja nousivat usein takajaloilleen. Toinen harrastus oli mennä vihaamaan hevosia tallille.
Tyhmä saaliseläinhän se on. Tyhmyys pitää korvata aralla vauhkolla luonteella, aina valmiina pakenemaan, tai potkimalla tai puremalla.
Iso turpa, matala otsa.
En pistäisi lainkaan hanttiin, jos kaikki maailman piskit, hurtat ja muut ympäriinsä kakkivat kirppupesät korvattaisiin jaloilla hevosilla.