Onko järkeä tehdä r-testi?
Mulla on synarela-sumut menossa ja suuntana PAS. Aloitin sumut kp 21 ja nyt on kp 33 menossa.
Kuukautiskierto on ollut monesti pitkä, mutta oviksen pongasin nyt jo kp12-13. Käsittääkseni sumut voi pitkittää kiertoa. Onko mitään järkeä tehdä raskaustestiä? Eihän sumut vaikuta tulokseen??!!
Viimeksi eli heinäkuussa menkat tulivat synarelasta huolimatta ihan ajallaan.
Luomutärppi kun olisi kuitenkin mahdollinen...
Voi rähmä, kun mielikuvitus lähtee laukkaamaan jo ennen PAS-piinaa. Pidä tässä nyt sitten pää kylmänä seur kuukausi...
PS. ei oireita, vähän lämpöä kyllä -flunssa???
Kommentit (3)
Olin jo ostamassa tänään testiä kaappiin polttelemaan, mutta lähin apteekki olikin jo kiinni.
Tajusin tosin nyt, että sumut loppuu huomenna joka tapauksessa eli mahdollisen LUOMUYLLÄRIN iskiessä ei oo kiire lääkityksen takia testata (= jos raskaana ei varmaan olisi ollut hyväksi turhaan sumutella).
Miksi sitä taas alkaa kuvitella ja nostaa toiveita. Eikö tässä koskaan opi...
Huomenna varmaan ostan testin, että saan ainakin mielenrauhan ja ne PASiin tarvittavat menkatkin alkamaan...
Joo siis tottahan toki pupuiltiin ahkerasti oviksen aikoihin :). Ja luomuhan olisi mahdollinen (todisteena LUOMUlapsemme :). Lisäksi sanotaan, että keskenmenon :´´( jälkeen voi tulla helpoksi raskaaksi (keskenmenosta rv 14 +1 kohta 3 kk).
niin, ilmeisesti sinulla ei ole lääkiystä alkamassa, oliko se PASin menkat ja oviksen metsästys. Anteeksi, huonosti luin hoitokohdan... Mutta sitä lähdin kirjoittelemaan, että raskaus on ihan mahdollinen ja jollekulle oli lääkäri sanonut, että " ei tarkkaan tiedä, miten tai mitä, mutta sumut tuntuvat joillakuilla auttavan raskautumista." Tämä ei ole ihan suora lainaus ;) mutta tällä palstalla se oli joskus aikoja sitten....
En oo mikään asiantuntija, täältä jostakin oon lukenu että ovulaation jälkeen vuoto alkaa noin 14vrk päästä jos raskaus ei ole alkanut. Ja mun matikkapäällä jos laskee 33-12 (tai 13) niin saadaan 21 (tai 22). Kyllä vois tietenki tehdä r-testin, jos ei muuten niin saisit itse rauhan. Sumutteet voi pitkittää kiertoa, mutta en tiedä miten se vaikuttaa ovulaation jälkeiseen aikaan. Miten on pupuilitteko ovulaation aikaan ahkerasti ;0) jos saa kysyä. Ja jos sulle on luomutärppikin mahdollista niin kuka tietää jospa se nyt .... bd bd bd bd +++++++
Ilmoita kuiteski miten kävi, on niin kiva aina lukee jos luomuylläri paukahtaa.