Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Haluaisi kuulemma jutella taas ja kertoi miettivänsä usein, mitä hänelle kuuluu. Samalta ihmiseltä sai pakit juuri ennen kuin tapasi lohtukappaleensa eli minut.

Kommentit (4)

Vierailija

No ei tunnu varmasti kivalta olla se kakkosvaihtoehto, varsinkin jos hän pitkien aikojen kuluttua haikailee tuota jolta sai pakit. Itse kyllä nostaisin kytkintä välittömästi tuossa tilanteessa, mikäli mies haikailisi jotain vanhaa suhdetta vaikka hänellä olisi minun kanssani uusi suhde. Lisäksi tuollainen haikailu ja vanhojen asioiden vatkaaminen on jotenkin niin säälittävää, luulisi että aikuinen ihminen pääsee eteenpäin elämässään ja jos ei pääse, tekee ihan itse siitä johtopäätökset. 

Vierailija

Hänen mielestänsä pakkien saaminen ei tarkoita sitä, että heillä olisi ollut "jotain juttua". Eihän heillä varmaan ollutkaan, mutta vaikeaa päästä yli siitä, että puolisoni halusi jotain muutakin kuin ystävyyttä. Ja nyt sitten kehdataan sanoa minulle päin naamaa, että olisi kiva olla vieläkin hyvissä väleissä tuon ihmisen kanssa. Tietenkin vain ystävällisessä mielessä... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olen ikuisesti 2 vaihtoehto! Mieheni ensi rakkaus on aina 1: nen! Jos tää nainen vain vilkaisisi mieheeni olisi meidän avioliitto/ perhe-elämä siinä, vaikka tästä naisesta on 20 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen ikuisesti 2 vaihtoehto! Mieheni ensi rakkaus on aina 1: nen! Jos tää nainen vain vilkaisisi mieheeni olisi meidän avioliitto/ perhe-elämä siinä, vaikka tästä naisesta on 20 v.

Ja juu, he eivät ikinä edes seurustelleet, oli vain mieheni märkä uni. Ja varmaan meidän harrastaessa seksiä, kuvittelee mieheni hänet minun tilalleni.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat