Vierailija

Minun tuli vähän herkuteltua, joten nyt omatunto kolkuttaa. Tässä on minun syömiset jouluna:
Aatto:
- kahvia, 1 dl riisipuuroa, kanelia, sokeriton mansikkamehu
- kinkkusiivu, ruisleipää, sinappia
- kinkkusiivu, ruokalusikallinen lanttu- ja porkkanalaatikoita, 1 dl punakaalisalaattia, 1dl punaviiniä
- 2 palaa geishaa
Joulupäivä:
- en syönyt aamiaista, join teetä ja greippimehua
- rosollia, 1/2 muna ja graavilohta, puolukkamehua lounaaksi
- päivällinen mummolassa: siivu kalkkunaa, 1 dl lanttulaatikkoa, kaali-ananassalaattia
- glögiä 1dl, pipari
Tapaninpäivä:
- kahvia, näkkäri, juustoa, puolukkamehua
- rosollia
- viipale kinkkua, lusikallinen lanttulaatikkoa, viipale herkkukurkkua, sinappia, konvehti
- puolukkamehua ja 1/3 omena
Sunnuntai:
- kahvia, sokeriton mansikkamehu
- viipale pitsaa, kaalisalaattia, kevyt cokis
- 1/2 viipale pitsaa, puolukkamehua

Vettä join joka päivä noin 2-3 litraa ja lisäksi suodatin kahvia.

Kuulostaako minun syömiseni teistä paljolta? Näin tänään tyttökaverini ja hän sanoi että olen turvonneen näköinen "Tuliko ahmittua jouluna, heh heh!"

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Oletko ap jonkin sortin syömishäiriöinen? Miksi kukaan muistaisi noin tarkasti monen päivän syömiset? Pidätkö jotain ruokapäiväkirjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sitä vain ärsyttää omat joulukilot. Söit tuon listan mukaan varmasti vähemmän kuin muut yleensä jouluna :) älä välitä tuollaisista kommenteista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en kyllä laskenut lusikallisia ja määriä, mutta hitosti suklaata, kinkkua ja laatikoita.

Mä pidän ruokaiväkirjaa, eli pakko laskea. Olen laihiksella siis, mutta nyt tuntuu, että lankesin, vaikka laskin kalorit aika tarkkaan ja alle 1500 pitäisi olla joka päivä. Ap

Vierailija

Sanoiko ystäväsi suoraan, että olet turvonneen näköinen vai teitkö oman tulkintasi hänen kommentistaan: "Tuliko ahmittua jouluna?" Nuo ovat nimittäin kaksi aivan eri asiaa.

Vierailija

Et syönyt paljoa määrällisesti tai varmaan edes kaloreiden puolesta, mutta suhteellisen paljon sokeria ja suolaa kyllä. Ne voivat helposti turvottaa parikin kiloa nestettä kroppaan, vaikkei grammaakaan olisi lihonut. 

Vierailija

Taitaa olla ap:n aivot turvoksissa, jos jokainen suupala pitää merkitä ylös :DD Onkohan tuolle olemassa diagnoosia, joku pakkomielle varmaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ap jonkin sortin syömishäiriöinen? Miksi kukaan muistaisi noin tarkasti monen päivän syömiset? Pidätkö jotain ruokapäiväkirjaa?

En ole syömishäiriöinen. Laihdutan, siksi ruokapäiväkirja. Olen jonkin verran ylipainoinen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoiko ystäväsi suoraan, että olet turvonneen näköinen vai teitkö oman tulkintasi hänen kommentistaan: "Tuliko ahmittua jouluna?" Nuo ovat nimittäin kaksi aivan eri asiaa.

Sanoi että olen turvonneen näköinen ja pöhöttynyt kasvoista. Sitten kysyi, tuliko ahmittua. Ap

Vierailija

Määrillä ei ole mitään väliä, jos suolasta ruokaa olet syönyt.
Mitäpä sillä väliä, vaikka olisitkin turvoksissa? Se lähtee parissa päivässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et syönyt paljoa määrällisesti tai varmaan edes kaloreiden puolesta, mutta suhteellisen paljon sokeria ja suolaa kyllä. Ne voivat helposti turvottaa parikin kiloa nestettä kroppaan, vaikkei grammaakaan olisi lihonut. 

Tätä minäkin epäilin, koska jouluruoka on suolaista ja makeaakin oli jonkin verran. Yritän juoda paljon vettä, mutta jääkö se sitten elimistöön suolaisen ruuan seurauksena. Tänään sen kyllä pitäisi jo poistua normaalisti, eikö vain?

Vierailija

Oliko kysyjä itse lihava vai laiha?

Itsellä on aika turvonnut olo, vaikken juuri arkea enemmän syönnytkään. Olemme olleet neljä päivää melkein kokonaan sisällä, leikkineet, syöneet ja katsoneet leffoja. Se kuuluu minusta joulun pyhiin. Mutta en kyllä ahminut eikä tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään, tuliko ahmittua. Aika epäkohtelias kysymys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, kuka muistelee monen päivän ajalta jokaista suupalaa ja kirjaa kaiken ylös. :DD

Kyllä luoja, se joka laihduttaa? Itsenikin on pakko, koska "luontaisesti" syömällä ( = syö kun on nälkä ja sitä mitä mieli tekee, mutta ei tietenkään koko ajan herkkuja silti) lihon koko ajan tasaisesti. Pakko seurata kalorien saantia ja näin rajoittaa sitä järkevästi, jos haluaa laihtua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin epäilin, koska jouluruoka on suolaista ja makeaakin oli jonkin verran. Yritän juoda paljon vettä, mutta jääkö se sitten elimistöön suolaisen ruuan seurauksena. Tänään sen kyllä pitäisi jo poistua normaalisti, eikö vain?

Eiköhän se viikon sisään poistu. Huomioi, että laatikoissakin on usein huima määrä sokeria, joten sieltä sitä makeaa tulee myös, vaikka et hurjan paljon karkkikarkkia syönytkään. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat