Kuopion poliisi Jaakko
Miks se on niin ihana... Haaveilin viime yönä hänestä...
Kommentit (31)
Kuapion Polliisisetä Juakko tiällä! Emminä oo mihkää männy! Tiällä minä olen, eläkää pelijätkö! Emminä mihkään katua! Pihtene vieköön!
Mun mielestä taasen just se kuulapää on lutunen ja ihana :D Se on vissiin siinä sarjassa sen Jaakon kaverina, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kerran samoissa häissä ja samanlainen ihana lupsakka ukkeli hän on siviilissäkin :)
Oliko yksin vai avecin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taasen just se kuulapää on lutunen ja ihana :D Se on vissiin siinä sarjassa sen Jaakon kaverina, jos oikein muistan.
Nehän on molemmat kuulapäitä. Jaakko ja Pauli.
Jaakko on kyllä hulvattoman sanavalmis mutta esim. se Seinäjoen partio on mielestäni vielä ihanampi! Suloinen murre ja inhimillinen asenne heillä ainakin nähtyjen jaksojen perusteella. Samoin se Forssan komeaääninen vaalea viikinki on aivan ihana, eikä vähiten runollisen ilmaisunsa takia: "Tulit tuolta metsäiseltä taipaleelta kohti valoa.", "Nämä siis ovat valkoisen hännän peuroja" plus muut klassikot <3. Mukavaa kyllä, että 11.1. uudet jaksot alkavat taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä Jaakolla vähän tukkaa!
Tammikuussa alkavat uudet jaksot Poliiseista, en muista mikä päivä. Se Porin Janne Ojaniemi söi vähän kuormasta, kun meni Kolkkalan Tainan ( tai ihan kumminpäin vaan) yksiin ja niille syntyi syksyllä lapsi. Juu, kyllähän ne Kuopion veljet aika velmuja ovat, parhaiten jäänyt mieleen se jakso, kun joku nainen oli ottanut suihin ja poijjaat vaan totesivat, että pussasitpa sitten pippeliä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä Jaakolla vähän tukkaa!
Ei oo. Yhdessä jaksossa Pauli sanoo Jaakkoa kuulapääksi kun Jaakko ajaa edellä skootteria.
Vierailija kirjoitti:
Se ruma kuulapää? Mikkelin poliiseista Jarkko on ihana, sekä Vantaalta Mikko <3
Mikkelin Jarkko taitaa olla kaikkea muuta kun ihana. Ulkonäkö pettää tässä asiassa :D
Miks ei enää näytetä Jaakko-jaksoja :,(