Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus miehen exästä - auttaako terapia?

Vierailija
28.12.2015 |

Olen kärsinyt huonosta itsetunnosta lähes koko elämäni, mutta nykyisessä parisuhteessa alemmuudentunteet ovat nousseet pintaan aikaisempaa useammin. Suurin ongelmani on mieheni ex. Hän vaikuttaa olevan kaikin puolin täydellinen. Enkä nyt liioittele. Mies (ei olla naimisissa) ei ole hänestä enää paljoa puhunut, mutta tyhmänä olen stalkannut kyseistä kaunotarta netissä, mikä on romahduttanut itsetuntoni.

Olen puhunut asiasta parille ystävälleni, mutta asia painaa yhä. Uskotteko, että terapiasta voisi olla apua? Maksan toki terapian itse.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en hakisi terapiaa mustasukkaisuuteen vaan oman itsetunnon ongelmiin. Lähinnä kyse vain itsestäsi ellei miehesi ole provosoinut sinua tuohon tilanteeseen.

Kuulostatte myös juuri niille ihmisille, jotka ottavat 100 filttetiotosta omasta naamastaan, kropastaan ja egostaan someen. Elämän kulmakivenä ulkonäkö

Ensimmäinen kappale on täysin totta. Mutta somea en juurikaan päivitä, enkä ole vuosiin lisännyt sinne muita kuvia itsestäni kuin profiilikuvan.

ap

Vierailija
22/22 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa on tosiaan kyse itsetunto-ongelmista. Mutta kukapa niiltä välttyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi