Hei! Keksi miten kerron raskaudesta miehelleni!
Hei av-palstailijat! Olen tehnyt odotetun positiivisen raskaustestin ja haluaisin keksiä jonkun hauskan tai liikuttavan tavan kertoa raskaudesta miehelle. Oletteko itse järkänneet jotain hauskaa, kuulleet kivaa tapaa kertoa raskaudesta?
Kommentit (10)
Anna paketissa joku semmonen t paita tms jossa lukee isi
Anna haikaran kuvalla varustettu onnittelukortti. Pyydä kippistämään pommacilla. Laita eteiseen kenkienne viereen pikkuiset tossut.
...Ja kohta se hormonihöyryissään itkee miten mies ei tajunnut "ihan selkeää" juttua.
Suosittelen: "Hei rakas, tein raskaustestin. Saamme vauvan!"
Selkeää, ymmärrettävää ja varmasti miehestä aivan ihanaa joka tapauksessa, jos siis lapsi on ollut toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Anna haikaran kuvalla varustettu onnittelukortti. Pyydä kippistämään pommacilla. Laita eteiseen kenkienne viereen pikkuiset tossut.
Tuon ensimmäisen saattaa huomata. Kahden jälkimmäisen kohdalla on sitten turha vinkua, jos mies ei huomannut asiaa.
Kerro että on hyviä uutsia ja huonoja.
Hyvät uutiset o että oot raskaana ja huonot ettei miehesi ole lapsen isä! Paljastat sitten myöhemmin että huono uutinen oli pila. Näin kokeillaan parisuhteen kestävyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ensimmäisen saattaa huomata. Kahden jälkimmäisen kohdalla on sitten turha vinkua, jos mies ei huomannut asiaa.
Näin taitaa olla juu :D No mitäs mä seuraavaksi keksisin? Ahas no tällainen...laita iso tyyny puseron alle ja kerro miehelle kuinka jo aloit harjoittelemaan ajoissa.
Huuda muutamaan kertaan "Kato mua, kato mua"! ja varmuudeksi piirusta seinään lasketun ajan päivämäärä ja kysy "Joko arvaat"?
Viimeisimmäksi varmuudeksi voi jättää esiin vaippapaketin ja puklurättejä. Toivottomimmalle pinnasängyn kokoomisohjeet suoraan käteen.
Vie postilaatikkoon miehelle esim kortti jossa lukee "Hei isi, nähdään xx.xx (la tähän).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Miten tyhmänä sä miehiä pidät? Vai omasiko on niin tyhmä, ettei tajuaisi, jos kenkien sekaan ilmestyisi ihan pienet vauvan kengät/tossut. Ei omanikaan ole ihan mitään DI-tasoa, mutta tajuaisi kyllä yhdet kengät...
Piirrä kaksi sinistä viivaa jääkaapin oveen.