Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupunkiseutulaiset! Missä merkkilaukut kannattaa myydä?

Vierailija
28.12.2015 |

Minulla on aitoja logolaukkuja mm. Vuittonilta noin 8-9 vuoden takaa, enkä kehtaa enää käyttää niitä koska ne on noloja sillä niitä alkaa olla joka hevostallipissulissulla tai silikooniseiskajulkkiksella.

Löytyy myös Diorin Lady-laukku ja Chanelin classic flap small-kokoisena joista haluan myös eroon. Liian tätimäisiä muuhun tyyliini, sillä olen vasta 39, enkä jaksa säilöä noita siihen saakka kun olen eläkeiässä :)

Missä nuo kannattaisi myydä pois?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi

Vierailija
2/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi

Ei kai tuolla mitään aitoja myydä......?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tori.fi myydään vain feikkejä ja ap sun aidot myydään luisvittuni.com sivulla.

Vierailija
4/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Torissa myytäisi aitoja?

Vierailija
5/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kun olet Vantaalta, niin mikset kirjoittanut Vantaa hoi, missä myyn laukkuni. No, onhan Vantaa vähän kuin Jounin laukku.

Vierailija
6/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on muutamia merkki tuote kirpputoreja, laita sinne myyntiin. Joskus löysin xenias day blogista linkkejä eri käytettyjen merkki tavaroiden sivulle. Ne ovat turvallisia käyttää, jokainen tuote tutkitaan siellä et onhan aito.

Vierailija
7/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne fb louis vuitton ryhmään niin pipsa ostaa ne sulta. Joudut kyllä postittamaan.

Vierailija
8/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvän myyntipuheen kirjoitit aloituksessasi ;D

Vierailija
9/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi. Kyllä siellä ihan aitoa tavaraa on myynnissä ja yleensäkin kun tavaraa noudetaan ostaja voi tarkastella sen aitoutta. En ainakaan itse lähtisi useamman sadan euron ostoksia tekemään postitse. Toinen missä tavaraa liikkuu, on facebookin kirppisryhmät, löytyy ihan merkkikohtaisia kirppariryhmiä. 

Onnea myyntiin!

Vierailija
10/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvän myyntipuheen kirjoitit aloituksessasi ;D

No kun en hae voittoa, vaan haluan ne pois nurkista :D

Ex-mies osti noista suurimman osan minulle lahjaksi, sitä suuremmalla syyllä haluan laukuista eroon.

Vierailija
11/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kun olet Vantaalta, niin mikset kirjoittanut Vantaa hoi, missä myyn laukkuni. No, onhan Vantaa vähän kuin Jounin laukku.

Helsingistä olen, mutta voisin myydä nämä Helsingin lisäksi Vantaalla, Espoossa tai muissa lähikunnissa jos sopiva paikka löytyy. Auto on.

En tiedä jaksanko vaivautua valokuvaamaan niitä nettiin.

Oliko fb:n Louis Vuitton ryhmä jokin läppä vai onko sellainen oikeasti olemassa täällä Suomessa? En ole enää facebookissa, joten ei ole tullut vastaan.

Vierailija
12/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kuvia et kyllä saa niitä missään myydyksi. Fb ryhmiä on joka lähtöön, varmaan löytyy merkkilaukuillekin. Ja eikö Eirassa tai jossain sielläpäin ole ihan merkkipäytäkirppis, jonka nimeä en nyt saa päähäni

Vierailija
13/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon laukkujen hinnat nousseet, maksoin LV Neverfull GMstä 405 euroa muutama vuosi sitten, nyt sen saman hinta näyttää olevan 995 euroa!

Vierailija
14/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaiva on ottaa kuvat noista?

Vierailija
15/21 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ajattelit laukuistasi pyytää?

Vierailija
16/21 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/21 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LVt on jo ihan arkipäivää täällä Hgissä eikä niihin enää kukaan kiinnitä huomiota, ehkä ne on tosi kova juttu jossain maaseudulla kuten Ulvilassa?

Vierailija
18/21 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helsingin keskustassa ole joku luksustuotteisiin erikoistunut kirppis?

Espoossa lienee myös joku parempien tavaroiden kirppis?

Vierailija
19/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa Malminkadulla on uusi merkkilaukkujen myymälä Queen Station. Ostamme ja myymme käytettyjä merkkilaukkuja kuten LV, Chanel ja Gucci.

Vierailija
20/21 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tällainen aivopieru?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme