Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä! Sähköisten palvelujen väärinkäyttö?

Vierailija
13.02.2006 |

Mä en muka enää saa osallistua keskusteluun koska olen käyttänyt väärin Vauva-lehden sähköisiä palveluaja. En ole taatusti kirjoitellut törkeyksiä, vastaan asiallisesti ja omien mielipiteitteni mukaan. En tajua tätä ollenkaan eikä palaute-osasto viitsi vaivautua perustelemaan päätöstään.

Nyt kirjoitan muulla kuin kotikoneellani. Mitä voin tehdä, ja onko kellään hajua mitä nämä väärinkäytötö voisivat olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat lehden puolesta alkaneet rajoittamaan. Jos et lopeta/vähennä rankasti ilmoittavat työnantajalle.

Vierailija
2/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä johtuu, eivätpä ole vastannu kyselyihin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä, se että tein " miljoona" avausta av:lle peräkkäin, jossa ei ollut mitään viestiä vaan otsikossa vain .

Vierailija
4/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollut sitä ennen kirjoitellut muutamaan päivään yhtään mitään ja sitä edelliset kirjoitukseni koskivat onnitteluita joita toivotin synnyttämään lähtevälle. En koskaan saanut tietoon miksi olin kiellossa.

Vierailija
5/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä minkä takia :D

Vierailija
6/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. liian rasistisia tai muuten sopimattomia.

Vierailija
7/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eston laittaja kertoisi mistä syystä on kielto tullut? Itse en ole koskaan nimitellyt ketään enkä ole rasistisia tai muitakaan ilkeyksiä kirjoitellut, en ole mikään tuomitsemaan ketään ja helpommalla pääsee kun ei osallistu tappeluihin. Muutenkin enimmäkseen seurailen taustalta osallistumatta mihinkään =)

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän