Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos saisit mitä vain loppuillaksi/yöksi.

Mun toive:
komea ja superhyvä rakastaja
tuon jälkeen toinen eri tavoin komea ja superhyvä rakastaja loppuyöksi
kunnon illallinen ja drinksuja
lopuksi mielenrauha ja rauhallinen pitkä uni

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomiota ja lämpimiä tunteita ja ajatuksia eräältä tärkeältä ihmiseltä.

Antaisin roppakaupalla niitä jos et olisi tehnyt niin vittumaista temppua.

Vierailija

Että mun mieheni olis täällä. Hän lähti joulunvietosta jo kotiin, minä jäin vielä muutamaksi päiväksi vanhempieni luo. Ikävä oli heti, kun auto kaartoi pihasta, vaikka muutenkin vietetään aikaa myös erillään. Johtuiskohan siitä, kun en ole omassa kodissani?

Vierailija

Että joku kiva nainen kaivaisi mun mulkun esille ja alkaisi imemään sitä. Kovaksi saatuaan tää hyppäisi mun päälle ja asettelis mun sykkivän mulkun sisään hänen lämpimään kosteaan pilluunsa ja ratsastais mulla vähän, ottais paidan pois ja antaisi mun leikkiä näillä ihanilla rinnoilla. En tiedä pystyisinkö jäämään alle vaan työntäisin tän selälleen työntelisin lähetyssaarnaajassa sen verran, että ehtisin painaa mieleeni miten seksikkäältä tää näyttää mun alla. Kääntäisin hänet vatsalleen ja puristaisin molemmilla käsillä pakaroista - voi vittu miten ihanalta se varmaan tuntuisi - maistaisin koko kielen leveydeltä pillua aina klitasta emättimen suulle ja leikkisin kielen kärjellä hieman. Purisin vielä persposkesta mut sit olis pakko jatkaa nussimista. Saattaisin painaa niin lujaa että tää huutamista kivusta useemmin kuin nautinnosta. Mutten huomais sitä ku se tuntuisi vaan niin saatanan hyvältä kunnes tulisin ja mun muna pumppaisi siemenet tän sisään..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sipsiä ja dippiä! Ikuisuuksiin en ole syönyt.. nyt tekis mieli!
Mulla olis. Mutta et varmaankaan vastaa mun toivettani :p  ap

Vierailija

Haluaisin rakastella kiihkeästi läpi yön jonkun tumman nuoren komistuksen kanssa. Siihen päälle vielä halailua lusikassa ja kunnon yöunet. Aamulla olisi ihana herätä helliin suudelmiin ja kahvin tuoksuun. Jos mies olisi ranskalainen tai espanjalainen se olisi unelmieni täyttymys. Ihailisin ja silittelisin hänen vartaloaan ja katsoisin hänen kauniisiin tummiin silmiinsä ja antautuisin täysin hänelle hänen sulkiessaan minut syliinsä. N20

Vierailija

Hyvän mielen ja inspiraatiota. 

Mutta koska huumeita tai mielenterveyden paranemista ei ole lähiaikoina tiedossa, voisin ottaa tilalle naisen jonka kanssa söpöilisin ja harrastaisin seksiä ja nukkuisin. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat