Voi vitjatti! Huomenna silikoni leikkaukseen ;)
Saa nähdä mitä työtoverit on mieltä? Kun palaan takas töihi siivoamaan ;D jännittää! 🐀
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kovin nopeasti palata,ehkä työkaverit jo vaihtunu.
Emmä nyt usko et parissa viikossa vaihtuu ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä nyt usko et parissa viikossa vaihtuu ;D
Sitä nyt ei pysty sanomaan yhtään että onko parissa viikossa työkykyinen alkuunkaan,varsinkaan mihinkään fyysiseen työhön.
Veikkaan että 5-6 viikkoa on lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä😊
Kiitos :)
Tsemppiä vaan! :) Pakko kyllä sanoa, että et kyllä parin viikon päästä vielä ole siivouskunnossa.
Mistä päin teidän asuntoa silikoni leikataan? Mitä laitetaan tilalle? Sikaflexiä? Oon kyllä kokenut, ettei kylppärissä ole silikonin voittanutta.
Missä otat ja paljonko maksaa? :) Mäkin haaveilen silareista. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin teidän asuntoa silikoni leikataan? Mitä laitetaan tilalle? Sikaflexiä? Oon kyllä kokenut, ettei kylppärissä ole silikonin voittanutta.
Olisko vaikka mun tisseihin ;D ei meillä remppaa tehdä enää ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaikka mun tisseihin ;D ei meillä remppaa tehdä enää ;D
Sori, mun moka. Kirjotit, että silikoni menee leikkaukseen, niin ymmärsin väärin.
Mitä sitten seuraavaksi? Huulet? Jospa kokeilisit välillä itsesi kehittämistä muutenkin. Sama raha opintoihin saattaisi parantaa elämän laatua pidempään ja enemmän.
Tsemppiä paljon! Tuu sit kertomaann kokemuksestasi :)
Kuinka valtava uusi muodonmuutos tulee olemaan?
http://www.siluetti.fi/scripts/DBMNet.dll?MfcISAPICommand=Page&NAME=HIN…
Tuolta hommasin.. 3,5 desin
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten seuraavaksi? Huulet? Jospa kokeilisit välillä itsesi kehittämistä muutenkin. Sama raha opintoihin saattaisi parantaa elämän laatua pidempään ja enemmän.
Vali vali anna muiden kuluttaa rahansa mihin lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta, jos isot tissit on se unelma niin siitä vaan. Mutta kun ei se onni niistä taida löytyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta, jos isot tissit on se unelma niin siitä vaan. Mutta kun ei se onni niistä taida löytyä...
Pelkäät vaan et miehesi iskee mut ;D
saat samalla uusia vaatevarastosikin! hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät vaan et miehesi iskee mut ;D
Juuu...ei :D :D Pelkään sitä, että hoksaat ettei se itsetunto niin hirveästi noussutkaan tissien myötä. Ja sitä, että pitemmän päälle se viehättävyys tuleekin itsensä hyväksymisestä ja hyvästä itsetunnosta jota ei taida silikonilla saada korjattua... Mutta toivottavasti olen väärässä ja isommat tissit ovat hintansa väärtit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella uskot noin? 225 rintaleikkauspotilaalla suorittettu kyselytutkimus antaa osviittaa päinvastaisesta:
"When asked about psychological effects, 92 percent of women reported improved self-esteem after breast augmentation and 64 percent reported an improved quality of life. Before surgery, the majority of women (86 percent) were self-conscious about their breasts. After surgery, only 13 percent were self-conscious about them."
http://www.plasticsurgery.org/news/2013/breast-augmentation-patients-re…