Vierailija

Mitä eroa näillä kahdella on? Asiallisia vastauksia kiitos. Ja kysyn täältä siksi, että täällä on varmasti asiantuntijoita.

Kommentit (6)

Vierailija

Anteeksi, mutta miksi et Googleta?? Tietoa löytyy aivan hirveästi, pieni vaiva olisi itse vähän tutkiskella. Ei siis millään pahalla, mutta parilla rivillä voi olla vaikea avata sinulle asiaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miksi et Googleta?? Tietoa löytyy aivan hirveästi, pieni vaiva olisi itse vähän tutkiskella. Ei siis millään pahalla, mutta parilla rivillä voi olla vaikea avata sinulle asiaa :)

No ajattelin että täältä löytyisi juuri niitä asiantuntijoita.. Toki olen netistäkin selaillut :)

Vierailija

Ja taas yksi aivan turha asperger-aloitus. Joku asiaan fiksoitunut näitä tehtailee.

Googlesta löytyy tietoa vaikka millä mitalla. Jos ei netistä kiinnosta lukea niin kirjastosta löytyy lääketieteen kirjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ajattelin että täältä löytyisi juuri niitä asiantuntijoita.. Toki olen netistäkin selaillut :)

Hahhhahhhh!!

Vauvapalsta onkin täynnä asiantuntijoita...

Voi hyvänen aika, täällä saat vain väärää tietoa trolleilta .

Vierailija

Asperger-tyyppi tässä hei, riittäisi jo nämä jatkuvat asperger -aloitukset.... Ei se niin vakavaa ole, ihan ihminen olen minäkin ja sitä paitsi hyvinkin empatiakykyinen vaikka ei siltä näyttäisi/kuulostaisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat