Puhelin ottaa itsestään kuvia. Ja laittaa ne nettiin
Automaattisesti. Milleköhän sivulle ne menee? Mun ulolla toi pulma ja ei muka tiedä minne ne menee.
Kommentit (24)
Puhelin hakee itselleen sexi-seuraa. Onko se uros vai naaras?
Vierailija kirjoitti:
Samsung-puhelin.
Pft, yllätys.
No ei kai se haittaa jos se vaan itsestään niitä kuvia ottaa. Saa kai sitä itseään kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä puhelin?
"mun ulolla" aloituksessa :D
Ulo - merkkinen puhelin siis :)
Ukko. Nakkisormet. En osu oikeaan näppäimeen.
Mä epäilen että se laittaa ties minne niitä kuvia.
No minne ne menee itsestään jos menee?
Luin joku päivä sitten tätä palstaa ja en tiedä mitä tein mutta kuului tämä kameran laukaisuääni.
Menin sitten katsomaan kuvat ja siellä oli kuva puhelimen avausnäkymästä,aivot menee solmuun kun ajattelen asiaa.
Kyseessä iPhone.
Mistä se tietää että ne menee nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Luin joku päivä sitten tätä palstaa ja en tiedä mitä tein mutta kuului tämä kameran laukaisuääni.
Menin sitten katsomaan kuvat ja siellä oli kuva puhelimen avausnäkymästä,aivot menee solmuun kun ajattelen asiaa.
Kyseessä iPhone.
Sekoilit sormissa ja otit screenshotin?
Tähän alotukseen haluan kans esittää kysymyksen että mistä ukko tai sinä tiedätte että puhelin ottaa kuvia ja vielä että laittaa ne nettiin jos ette tiedä minne sinne ne laittaa?
Käännä peili seinään päin niin se ei pysty ottamaan itsestään kuvia.
Sun Ulo on laittanu siihen vakoiluohjelman mut koska Ulo on vähän vajaa ei oo tajunnut et se mikä toimii tietsikalla ei toimi kännys kun ÄÄNI kun ottaa kuvan. Homma menee tälleen, ottaa kuvan mitä tapahtuu tietyin väliajoin, voi tarkkailla ja seurata, esim. petätkö jne. Tietsikalla se ottais näytöstä kuvia tai taltiois näppiksen tekstit. Kantsii muuten tsekata mitä ohjelmia siellä koneella on. Mut nii ettei Ulo hoksi.
Apua.. Mullaki ottaa itekseen kuvia ja on Huaway ostin 2 viikkoo sitte nyt tänää ajoin pyörällä laitoin puhelimen mun pyörän koriin illalla huomasin että siellä on kuvia ku ajan pyörällä mitä täällä tapahtuu?!
Mistä sen tietää että joku on laittanut vakoilu ohjelman / seuranta . Tai kuuntelee. Entä miten kuvat karkaa itsekseen nettiin.
Kumpi vakoilee Google vai sanoma yhtiö . Uskontolahkot kyllä . Mutta muut.
Vierailija kirjoitti:
No minne ne menee itsestään jos menee?
a l a s t o n s u o m i . c o m
Ja siellä ne mystisesti hakeutuu osastoon mies etsii miestä.
Kuulostaa PKorean puhelimelta. Siellä puhelimet ottaa 5min välein kuvia ja nämä on vapaasti virkavallan katsottavissa.
Mikä puhelin?