Entä jos ihastukseni on homo
Taustatietona, että olen ollut vähän aikaa kiinnostunut eräästä miehestä. Nyt on alkanut epäilyttää, että jospa hän onkin miehistä(kin) kiinnostunut. Aiemmin en ole pitänyt häntä miehistä tykkäävänä, joten mistähän tunteeni kumpuavat? Kuinka pääsen selville, mitä miehiä hän on? Nainen olen siis itse. Emme seurustele tai deittaile. On vaan ollut mielessä tämä ihminen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä nyt niin hirveästi väliä, mistä syystä pakit tulevat, jos sellaiset saat? Hänen mahdollinen homoutensa ei sinulle oikeastaan yhtään kuulu ja hänellä on oikeus myös olla olematta sinusta kiinnostunut, oli syy sitten mikä tahansa. Et myöskään voi mistään ulkoisesta asiasta päätellä hänen seksuaalista suuntautumistaan.
Minulle muuten on käynyt noin. Eli olen tunnustanut tunteeni miehelle, joka kertoi minulle samassa yhteydessä olevansa homo. Jälkikäteen olin otettu, että uskoi asian minulle (ei siis ole julkisesti homo), enkä ole asiaa kenellekään paljastanut, koska hän sitä pyysi. Pakit toki vihlaisivat, mutta olisi se sattunut joka tapauksessa.
Voihan ne pakit muustakin syystä tulla. Usemmiten on tullutkin. Olisin kyllä aika otettu, jos joku tunnustaisi minulle homoutensa. Eikä siinä hassumpaa. Homosta voisi saada ystävän.
Ystäväni sanoi, että voihan se ollakin. Ovathan usein naisille ystävällisiä. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun kiinnostuu miehistä kiinnostuneesta miehestä. Kerran tapailin yhtä, joka osoittautui bisseksi, mutta ei suostunut keskustelemaan asiasta. Ystävänikin joutui eroamaan miehestään tämän taipumusten takia. Jospa joku päivä kaikki voisivat olla aidosti omia itsejään.
Up
Lisää ajatuksia aiheesta, vaikka eihän asia täällä selviä :)
Yksi sadasta on homo, muutama varmaan enemmän tai vähemmän bi. Kyllä aika moni ihminen kuitenkin tunnistaa hyvin nopeasti seksuaalisen suuntautumisen. Sillä ei kyllä toisaalta ole mitään väliä. Ja seksuaalisuus on jokaisen yksityisasia. Itse tutustun ihmisiin nykyään pelkkinä ihmisinä. Kieltäisin, jos väittäisin, ettei seksuaalisuus kiinnosta, mutta olen yrittänyt päästä siitä irti. En ole itsekään bi, mutta nautin erilaisista miehistä ja naisista. Mielestäni ihmisissä on kiehtovia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sadasta on homo, muutama varmaan enemmän tai vähemmän bi. Kyllä aika moni ihminen kuitenkin tunnistaa hyvin nopeasti seksuaalisen suuntautumisen. Sillä ei kyllä toisaalta ole mitään väliä. Ja seksuaalisuus on jokaisen yksityisasia. Itse tutustun ihmisiin nykyään pelkkinä ihmisinä. Kieltäisin, jos väittäisin, ettei seksuaalisuus kiinnosta, mutta olen yrittänyt päästä siitä irti. En ole itsekään bi, mutta nautin erilaisista miehistä ja naisista. Mielestäni ihmisissä on kiehtovia puolia.
Mielenkiintoista. Itsekin yritän ajatella, että tutustuu nyt ihmisiin ihmisinä, eikä heti tarvitse olla mitään ehdottelemassa, vaikka tavallaan kiinnostaisikin. Ystäviä taas ei ole koskaan liikaa.
Muistui tämä aloitus mieleen. Vieläkään en tiedä, mitä kaikkea kyseinen mies on, mutta tuskin sentään sataprosenttinen homo. Kaikkea sitä tuleekin päässään kelattua.
Jos joudut aina itse tekemään aloitteen, se on mahdollista. Miehen pitäisi vähän lähennellä itsekin, jos on kiinnostunut naisesta.