Vierailija

Minusta hän on tavallinen, meikattuna nätti.

https://www.youtube.com/watch?v=OWPN-PMub-Y

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Ei se rumakaan ole, muttei nyt mikään kauniskaan. OK, sanotaanko näin. Mutta, pakko myöntää että kroppa Saralla on kyllä hyvä. 

T; Mies 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tavallinen. 

Ehkä jopa hieman romulaisimmasta päästä ikäsarjassaan. 

Mutta onko sen nyt väliä: ei hän sinne screenille ole menossa, vaan tekee "back officea" (kuten star warsiin). 

Vierailija

Tavallinen. Joissain kuvissa oikein tosi kaunis mutta aina kaikissa videoissa yms.Vähän erikoisen mutta tavallisen näköinen. Ei missään nimessä ruma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tavallinen. Joissain kuvissa oikein tosi kaunis mutta aina kaikissa videoissa yms.Vähän erikoisen mutta tavallisen näköinen. Ei missään nimessä ruma.

Videokuva kertoo totuuden. Kuvat eivät kerro todellisuudesta juurikaan, etenkään ne kuvat, jotka otetaan itse puhelimen etukameralla ja muokataan vielä ennen instagramiin laittoa.

Vierailija

Kiehtovan näköinen. Ei mikään tavis, mutta ei varsinainen klassinen kaunotar, ei seksikäs eikä söpö. Hänessä on jotain mikä kiinnittää katseeni ja mitä haluaisin katsella kauan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais fyysisesti, mut toi uskonto tausta ja itseään täynnä oleva asenne latistaa. Kait se oppis nussimaan ja imemään ihan nätisti.

Melkein provosoiduin, mutta sitten päätin antaa sinun ressukan pitää fantasiasi. Tsemppiä naisvihasi toteuttamiseen, sillä et mihinkään pääse mutta uskottele ihmeessä itsellesi niin.

Vierailija

Parhaimmillaan hyvin meikattuna todella kaunis, mutta meikittä välillä jopa tavallisen, värittömän seinäruusun näköinen. Kokonaisuutena vähintään nätti, koska hänellä on kauniit silmät, perusnätit kasvonpiirteet ja ihan hyvä vartalo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais fyysisesti, mut toi uskonto tausta ja itseään täynnä oleva asenne latistaa. Kait se oppis nussimaan ja imemään ihan nätisti.

Melkein provosoiduin, mutta sitten päätin antaa sinun ressukan pitää fantasiasi. Tsemppiä naisvihasi toteuttamiseen, sillä et mihinkään pääse mutta uskottele ihmeessä itsellesi niin.

Mikä naisviha? <3 Voi kulta pienim, minä arvostelin vain uskontoa ja Saran hempukkaisuutta. Pusi pusi sullekin sulopillu <3

Vierailija

Todella kaunus. Ja myös kaikki kaveripojat ovaa samaa mieltä. Mutta ovatkin vähän ylempää luokkaa, niin fitness-jannat, marat ym ei oikein uppoa;)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat