Voiko olla että joiltain ei lapsenpyöreys katoa koskaan?
Olen jo kolmekymppinen, mutta edelleen mulla on lapsenpyöreät kasvot, tai lähinnä posket eikä poskiluut erotu. Ylipainoakaan ei oo. Onko mun turha siis odottaa että tuon lapsenpyöreys lähtisi kasvoista koskaan?
Kommentit (24)
Katoaa se, mutta osalta vasta lähellä eläkeikää. Esim. äitini oli nuoren näköinen pallonaama noin 60 v:ksi asti. Sitten alkoi melko nopeasti tapahtua naaman roikahdus, ja ennen kiinteinä palloina olleet posket roikahtivat alaspäin, roikkuviksi mummomaisiksi leukaperäheltoiksi jne. Mutta tosiaan, vielä 55 v:nä oli pyöreä- ja kiinteäkasvoinen. Sama taitaa olla mun osa, nyt vielä 41 v:nä ainakin pyöreä naama, vaikka en ole todellakaan lihava (167 cm, 53 kg).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin on sellainen pallopää, että saa nähdä riittääkö elämässäni edes aika siihen, että se pyöreys naamasta katoaa mihinkään. Jos oikein innostuisi laihduttamaan niin näyttäisin heliumpallolta josta roikkuu naru.
Terveisin Naispelko22
Haha, meinasin juuri kirjoittaa, että jos jotain hyvää on median ihanteissa niin ainakin se, ettei meidän tissiposkisten miesten tarvitse enää stressata, vaikkei posket olekaan lommolla kuin keskitysleirivangilla.
Nykyään kun on näitä bile-daneja ja roopesalmisia julkisuudessa.
Tähän vaikuttaa se, käyttääkö nainen hormonaalista ehkäisyä vai ei.
Tiedetään esim. e-pillereitä syövien naisten tykkäävän pehmeämmistä ja feminiinisemmistä miehistä kuin muiden. Hyvä näin. Naisten miesmaku on perinteisesti ollut varsin rajoittunut vain sellaisiin ultimaattisiin alfa-uroksiin, joilla on parransänkeä enemmän kuin arabinaisella tukkaa ja leuka kuin puuliiteri. Tällaisia miehiä vaan on aika pirun vähän...
Jep, olen nähnyt jo joillain pienileukaisillakin miehillä ihan hyviä naisia. Harmi ettei e-pillerit taida vaikuttaa siihen, että naiset alkais tykätä myös lyhyistä miehistä :D
Mäkin oon vähän pyöreäkasvoinen, ja mua luullaan vähän väliä tosi paljon, kymmenenkin vuotta, nuoremmaksi kuin mitä olen. Olen 33-vuotias. Äitini on vasta nyt kuusikymppisenä vanhentunut selkeämmin, paljon yli nelikymppisenäkin vielä luultiin ihan "teiniksi". Toisin kuin ilmeisesti monet, niin mä en kyllä mitenkään nauti siitä, että luullaan lähes teini-ikäiseksi. Miksi aikuisen naisen pitäisi olla iloinen siitä, kun pidetään teinityttönä? Töissäkään ei oteta vakavasti, kun pidetään "harjoittelijatyttönä". Mua tuo riepoo, en todellakaan ole iloinen asiasta. Mieluiten sitä näyttäisi ikäiseltään.
Mun mielestä just pyöreäkasvoisemmat on nätimpiä. Mukavan pehmeet piirteet. Saattaa tietysti mielipiteeseen vaikuttaa se, että itsekin oon vähän pyöreäkasvoinen :D
Ja mun mielestä just ne kuivakasvoiset näyttää vanhoilta ja vanhenee nopeammin. Mun mielestä on vaan kiva kun näin yli kolmekymppisenä luullaan viä parikymppiseks :D