Tein kivan pilan miehelle!! :D
Tyhjensin sen Koskenkorva pullon lavuaariin ja laitoin vettä tilalle! ;D no tänään sillä on poikien saunailta tiedossa, eikä tiedä mitään tästä! :D
Kommentit (27)
Mä kerran sammutin modeemin kun mies alkoi olla niin someriippuvainen ja kaipasin yhteistä aikaa. Pöljä ei tajunnut edes tarkistaa modeemia, ihmetteli vain huuli pyöreänä miten se netti ei vielä monenkaan tunnin päästä toiminut ja soitti vielä lähistöllä asuvalle kaverille toimiiko sillä o_O
Viinaksia en menis kaatamaan, eihän se olis itestäkään kivaa huomata tyttöjeniltana, että juomat loppu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ainakin harmittaisi. Jos se juomisesta on kiinni niin voisin olla juomatta jos toinen haluaa mutta tuossa menee rahaa hukkaan.
Miten sitä rahaa menee hukkaan, jos tarkoitus oli ko pullo kuitenkin illan aikana tuhota? Ei kai se kossu tiedä valuuko alas viemäriä vai kurkkua pitkin.. Eri asia jos mies sitten pyyhältää uutta ostamaan.
Kossu ei varmaan tiedäkään, mutta mies jonka sitä piti juoda varmasti tietää. Kuinka vajaa pitää olla, että haluaa ehdoin tahdoin pilata toisen illan noin?
Humalahakuinen mies, ihanaa. Ei heru ymmärrystä. :)
On se kamalaa, jos joskus haluaa kavereiden kanssa juoda humalahakuisesti.
Saahan sitä kerran vähän juksata miestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä kerran vähän juksata miestä ;)
Niin saa. Miksi muutenkaan pitäisi juoda? Hauskaa voi olla ilmankin viinaa. Ainiin, eihän se ryyppyremmi sitä ymmärrä. Hommaa ap mies joka ei juo jos se hermonsa polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta täällä itketään kun mies löi silmän mustaksi.....
Jos miehellä on tapana selvinpäin lyödä silmä mustaksi, niin mitä luulet sen viinapullollisen jälkeen tapahtuvan?
Mä olen sitä mieltä että naisia tai lapsia lyövät miehet on raukkoja paskoja. Känni ei ole mikään puolustus eikä kelvollinen selitys.
Pilailun, kepposen idis on jotain hauskaa. Vesipullo kuulostaa aika tylsältä. Tämä saattaa paljastaa mutta aivan sama. Jätkien kanssa saatiin nerokas idea humalassa tietenkin. Piiritettiin lumiukoilla yhden auto. Viinan voimalla tehtiin toista kymmentä lumiukkoo auton ympärille.
Humalahakuinen mies, ihanaa. Ei heru ymmärrystä. :)