Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuka teistä on lihonut jo tänä jouluna?
Itse kaikkien ruokien ja herkkujen takia olen lihonut 70 -> 72kg Olin lihava jo valmiiksi, nyt sitten lihoin pari kiloa lisää.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joulukuun aikaan pari kiloa tullut lisää.. veikkaan että se +3kg tulee täyteen ennen vuoden vaihdetta.
Sitten alkaa kubtokuuri... typerää tämä loppuvuodesta repsahtaminen, mutta lohduttavaa silti, että kerran vuodessa voi antaa itselleen luvan herkutella. :)

Vierailija

Varmaan on paino noussut, joo, mutta ei se varsinaista lihomista ole, turvotusta ja nesteitä lähinnä. Tippuu taas kun pääsee normaaliin ruoka- ja liikuntarytmiin kiinni. En ota stressiä, tää päivä menköön vielä herkutellen.

Vierailija

En ole uskaltanut käydä vaa'assa. Mutta olen kyllä syönyt niin kauheasti suklaata, että varmasti olen ihan oikeasti lihonut.

Vierailija

En varmaan lihonut yhtään, mutta paino oli melkein 3kg enemmän tänä aamuna kuin mitä se oli keskiviikko aamuna.

Arkisin syön todella terveellisesti ja painoa pudottanutkin viime vuoden aikana 20kg.
Nyt olen keskiviikosta asti syönyt normaalista suolaisempia ja rasvaisempia ruokia. Ähkyyn asti en missään vaiheessa niin ja suklaatakin on mennyt jonki verran.
Huomenna taas syömisten suhteen palaan ruotuun.

Niin ja kuntosalilla olen kyllä käynyt to ja pe ja äsken tulin lenkiltä, eli ihan normaalisti olen harrastanut liikuntaa. (Viikossa 3 kuntosali käyntiä ja 3 hölkkä lenkkiä).

Parissa päivässä tuo turvotus laskee kun alkaa taas syödä säännöllisesti ja muistaa juoda tarpeeksi vettä.

Vierailija

En ole lihonut. Enkä koskaan aikaisenpinakaan jouluina ole lihonut. Toki syön enemmän sen parin päivän ajan kuin muulloin ja turvotusta kertyy jonkin verran, mutta sekin on jo alkanut lähtemään, sormuksista ainakin huomasi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat