Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Julkaisussa ovat esillä myös nämä kiusaajat ja heidän tietojaan. Olen aikuisiällä joutunut kohtaamaan henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä. Olen myös levittänyt sanaa ystävilleni ja kavereilleni ketkä kaikki kiusaamiseen osallistuneet. Valitettavasti näitä on tullut myös tuntemattomilta jne, olen napsaissut kuvia heistä ja aion jakaa kaiken somessa :)

Kommentit (10)

Vierailija

Kannattaisi sinunkin keskittyä elämässä johonkin positiiviseen, eikä velloa negatiivisuudessa. Itseäsi tässä satutat. Tosiasia on että ketään ei kiinnosta vaikka julkaiset jotain somessa/kirjassa, korkeintaan joku ajattelee että olet hullu ja sillä koko homma on kuitattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin keskittyä elämässä johonkin positiiviseen, eikä velloa negatiivisuudessa. Itseäsi tässä satutat. Tosiasia on että ketään ei kiinnosta vaikka julkaiset jotain somessa/kirjassa, korkeintaan joku ajattelee että olet hullu ja sillä koko homma on kuitattu.
Pelottaako sua, että sun maine menee?:D AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Varo ettet itse syyllisty kunnianloukkaukseen. Kirjasi muuten tuskin kiinnostaa ketään.
Mä oon siinä pisteessä että mua ei oikeastaan kiinnosta mihin rikoksiin syyllistyn  AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Varo ettet itse syyllisty kunnianloukkaukseen. Kirjasi muuten tuskin kiinnostaa ketään.
Mä oon siinä pisteessä että mua ei oikeastaan kiinnosta mihin rikoksiin syyllistyn  AP

Snif.

Vierailija

Tuksu hei, ilmestyykö se kaunokirjoituksella kirjoitettu elämäkerta heti maanantaina? Samaan aikaan kun nettikauppa avautuu? Saammeko kuulla kenelle kaikille mikrosiru 666 on istutettu ja kuka istyy Pyhän Johannan oikealla puolella taivasten valtakunnassa, jonka arkkienkeli on Marilynin näköinen Julia?

Vierailija

Selvä juttu. Ja kenen luulet kirjasi ostavan? Ihan kuin ketään kiinnostaisi.

Tällä en tarkoita etteikö kiusaaminen olisi väärin, typerää ja halpamaista mutta ihan oikeasti tuollainen kirja ei kiinnosta ketään. On myös aika kallis koska yksikään kustantaja ei tuollaista julkaise, käytännössä tekisit omakustanteen eikä kukaan siltikään ostaisi sitä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat