Vierailija

En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, pakko avautua jonnekin.

Eli, isäni inhoaa homoja ja tekee tämän usein ja kuuluvalla äänellä selväksi. Serkkuni on (kaappi)homo. Sukulaiset olivat meillä jouluna serkku mukaanlukien. On kertonut homoudestaan vain harvoille ja valituille. Minä olen yksi, joka tietää. Taustalla oli televisio auki ja sieltä tuli dokumentti jostain miesparista jotka halusivat adoptoida. Isä möläytti kovaan ääneen "Laittakaa nyt joku semmoiselle kanavalle missä on normaaleita ihmisiä"

Serkku meni ihan vaikeaksi ymmärrettävästi pahoitti mielensä. Oli vaisu loppuvierailun. Vähän lisää koskenkorvaa nautittuaan isä meinasi kaataa joulukuusen ja lopuksi sammui eteisen lattialle.

Saa vaikka kertoa jos jonkun muunkin joulu meni pieleen..?

Kommentit (4)

Vierailija

Jaa. Voi kai mielensä pahoittaa monesta muustakin salaisuudesta. Fiksu ihminen ei ylipäätään toitota kovaan ääneen mielipiteitään mm. politiikasta, uskonnosta, makuasioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, pakko avautua jonnekin.

Eli, isäni inhoaa homoja ja tekee tämän usein ja kuuluvalla äänellä selväksi. Serkkuni on (kaappi)homo. Sukulaiset olivat meillä jouluna serkku mukaanlukien. On kertonut homoudestaan vain harvoille ja valituille. Minä olen yksi, joka tietää. Taustalla oli televisio auki ja sieltä tuli dokumentti jostain miesparista jotka halusivat adoptoida. Isä möläytti kovaan ääneen "Laittakaa nyt joku semmoiselle kanavalle missä on normaaleita ihmisiä"

Serkku meni ihan vaikeaksi ymmärrettävästi pahoitti mielensä. Oli vaisu loppuvierailun. Vähän lisää koskenkorvaa nautittuaan isä meinasi kaataa joulukuusen ja lopuksi sammui eteisen lattialle.

Saa vaikka kertoa jos jonkun muunkin joulu meni pieleen..?

Klassinen selitys isäsi homoinholle olisi tietysti se että hänkin tuntee sisimmässään seksuaalista vetoa miehiin, mutta kääntämällä tämän tunteen inhoksi ottaa henkistä välimatkaa tähän salattuun viettiin....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat