Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain taas hävetä isää jouluna...

Vierailija
26.12.2015 |

En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, pakko avautua jonnekin.

Eli, isäni inhoaa homoja ja tekee tämän usein ja kuuluvalla äänellä selväksi. Serkkuni on (kaappi)homo. Sukulaiset olivat meillä jouluna serkku mukaanlukien. On kertonut homoudestaan vain harvoille ja valituille. Minä olen yksi, joka tietää. Taustalla oli televisio auki ja sieltä tuli dokumentti jostain miesparista jotka halusivat adoptoida. Isä möläytti kovaan ääneen "Laittakaa nyt joku semmoiselle kanavalle missä on normaaleita ihmisiä"

Serkku meni ihan vaikeaksi ymmärrettävästi pahoitti mielensä. Oli vaisu loppuvierailun. Vähän lisää koskenkorvaa nautittuaan isä meinasi kaataa joulukuusen ja lopuksi sammui eteisen lattialle.

Saa vaikka kertoa jos jonkun muunkin joulu meni pieleen..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Voi kai mielensä pahoittaa monesta muustakin salaisuudesta. Fiksu ihminen ei ylipäätään toitota kovaan ääneen mielipiteitään mm. politiikasta, uskonnosta, makuasioista.

Vierailija
2/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, monta muutakin isää on onnistunut pilaamaan muiden juhlat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, pakko avautua jonnekin.

Eli, isäni inhoaa homoja ja tekee tämän usein ja kuuluvalla äänellä selväksi. Serkkuni on (kaappi)homo. Sukulaiset olivat meillä jouluna serkku mukaanlukien. On kertonut homoudestaan vain harvoille ja valituille. Minä olen yksi, joka tietää. Taustalla oli televisio auki ja sieltä tuli dokumentti jostain miesparista jotka halusivat adoptoida. Isä möläytti kovaan ääneen "Laittakaa nyt joku semmoiselle kanavalle missä on normaaleita ihmisiä"

Serkku meni ihan vaikeaksi ymmärrettävästi pahoitti mielensä. Oli vaisu loppuvierailun. Vähän lisää koskenkorvaa nautittuaan isä meinasi kaataa joulukuusen ja lopuksi sammui eteisen lattialle.

Saa vaikka kertoa jos jonkun muunkin joulu meni pieleen..?

Klassinen selitys isäsi homoinholle olisi tietysti se että hänkin tuntee sisimmässään seksuaalista vetoa miehiin, mutta kääntämällä tämän tunteen inhoksi ottaa henkistä välimatkaa tähän salattuun viettiin....

Vierailija
4/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai tuollainen harmittaa. Törppö isä sulla.