Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kohta 37, kaveripiirissä ei vieläkään eroja. Joko kohta rytisee?

Kommentit (10)

Vierailija

Eiköhän. Nykyään tehdään lapset myöhemmin ja näin ollen myös muu ruuhkavuosipaska tulee myöhemmin. Olikohan jossain juuri, että nelikymppiset on tyytymättömimpiä elämäänsä; siinä varmaan alkaa uudet tuulet puhaltelemaan kaikkien elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun fb-kaverien perusteella se alkaa siinä 30-37-vuotiaana. Taas yksi kavereistani oli lähtenyt toisen miehen mukaan, näytti viettävän joulua Dominikaanisessa uuden mieen kanssa. Lapset varmaan isällä. Aina tuntuu yhtä pahalta. Itsekin olen ollut miljoona kertaa lähdössä, mutta huoli siitä mitä aiheuttaisin lapsilleni pitää minut tässä liitossa huonoinakin aikoina. Rakkaus mieheen on myös vahvistunut, hän on sitä mieltä että yhdessä selviämme mistä vaan. Niin olemme selvinneet. Uskon että kakkoskierroslauset olisivat selvinneet myös, jos HALUA olisi riittänyt.

Ap, voi olla että ystäväpiirissäsi on harvinaisen fiksua porukkaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Itse 39, ja eroja tiedän tosi vähän.

Monellako teillä on vakivirka tai muuten turvattu tulevaisuus... se VÄHÄN vaikuttaa siihen uskaltaako jättää vanhan suhteen!

Vierailija

Nelikymppisiä ollaan eikä yksikään pariskunta tuttavapiiristä ole eronnut. Kaikilla lapset ovat tosin jo pitkällä teini-iässä, joten muutaman vuoden päästä ollaan "vapaita". Tämähän on ihan parasta aikaa elämässä, on rahaa, isot ja vaivattomat lapset ja pian entistä enemmän aikaa vain itselle. Ei tulisi mieleenkään alkaa järjestämään mitään toisia kierroksia. Tulevaisuuden suunnitelmat on hyvin selvillä, kun tyhjän pesän syndrooma parin vuoden päästä koittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko se niin, että akateemiset eroavat harvemmin?

Kysymyksesi on saanut alapeukkuja, mutta vastaus on kyllä tilastojen perusteella.

Vierailija

Ei se ehkä riipu siitä missä iässä olette vaan siitä kuinka kauan olette olleet jo yhdessä. Jos menette yhteen vasta 30-35 - iässä niin ette varmaan eroa vielä 37-v.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat