Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

11 vuotta naimisissa ja 2 lasta. Kaikki pitäisi olla kunnossa. Olen omasta mielestä hyvä isä ja aviomies. Teen paljon kotitöitä ja tykkään tehdä niitä. Rakastan vaimoani ja huomioin häntä, ainakin omasta mielestä hyvin. Olen aina valmis olemaan lasten kanssa kun vaimolla on harrastuksia ja kannustan häntä tekemään omia juttuja. Saan myös itse harrastaa ja tykkään siitä. Järjestän myös vaimolle yllätyksiä esim. kahdestaan Pariisiin tai Lontooseen tms. Jotenkin vain seksi on sellaista intohimotonta verrattuna mitä se oli silloin aluksi. Minä teen kaikki aloitteet ja aina pidän huolta, että vaimo saa ja varmasti on tyytyväinen. Minä haluan enemmän seksiä kuin vaimo. On todella ahdistavaa olla puutteessa ja kuitenkin haluta vain omaa vaimoa. Olen puhunut siitä ja aina syynä ollut väsymys ja kiire. En haluaisi pilata isoa osa elämästä vain odottaen parempia aikoja. Kertokaa naiset mitä pitäisi tehdä ?

Kommentit (14)

Vierailija

Tilanne ei ainakaan itsestään muutu mihinkään. Keskustelu, ehkä jokin parisuhdekurssi? Kataja ry järjestää myös tähän liittyviä kursseja pareille. Kävin toisella heidän kurssillaan ja olin tosi tyytyväinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
11 vuotta naimisissa ja 2 lasta. Kaikki pitäisi olla kunnossa. Olen omasta mielestä hyvä isä ja aviomies. Teen paljon kotitöitä ja tykkään tehdä niitä. Rakastan vaimoani ja huomioin häntä, ainakin omasta mielestä hyvin. Olen aina valmis olemaan lasten kanssa kun vaimolla on harrastuksia ja kannustan häntä tekemään omia juttuja. Saan myös itse harrastaa ja tykkään siitä. Järjestän myös vaimolle yllätyksiä esim. kahdestaan Pariisiin tai Lontooseen tms. Jotenkin vain seksi on sellaista intohimotonta verrattuna mitä se oli silloin aluksi. Minä teen kaikki aloitteet ja aina pidän huolta, että vaimo saa ja varmasti on tyytyväinen. Minä haluan enemmän seksiä kuin vaimo. On todella ahdistavaa olla puutteessa ja kuitenkin haluta vain omaa vaimoa. Olen puhunut siitä ja aina syynä ollut väsymys ja kiire. En haluaisi pilata isoa osa elämästä vain odottaen parempia aikoja. Kertokaa naiset mitä pitäisi tehdä ?

Kysyt, mikä avioliittoasi vaivaa?  Vaimosi vastaa, että väsymys ja kiire. Sinä et halua pilata isoa osa elämästä vain odottaen parempia aikoja. 

Siinähän se vastaus on. Vaimoasi väsyttää ja kiirekin vaivaa, Ja mitä sinä teet? Käyt kärsimättömäksi ja haluaisit jo siirtyä seuraavaan elämänvaiheeseen. Elämä ei kuitenkaan mene niin, että kun pikkulapsiarki alkaa vituttaa, sen voi jättää taakseen ihan noin vain. Minäkin suosittelen sinulle jonkinlaista avioliittokoulua tai parisuhdekurssia, jotta oppisit ottamaan elämän realiteetit sellaisenaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tarkistin, että Sylikkäin -kurssia järjestetään edelleen. Seuraava tammikuun lopussa. Katajan kurssit ovat siinä mielessä hyviä, että uskonnollisuus on jätetty pois.

Vierailija

Äh, miksiköhän tulin tänne palstalle pahoittamaan mieleni? Täysin fiksu aloitus ja kaksi alapeukkua. Miksi? Aivan kuin seksin haluaminen olisi mieheltä kielletty! Aika ihania nuo huomioinnit, matkat. Ei seksiä voi toki ostaa lahjoin, mutta ap on selvästi hyvällä tavalla huomioinut naistaan. En ymmärrä tätä alasampumista. T. Se Katajan kurssia suositellut nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äh, miksiköhän tulin tänne palstalle pahoittamaan mieleni? Täysin fiksu aloitus ja kaksi alapeukkua. Miksi? Aivan kuin seksin haluaminen olisi mieheltä kielletty! Aika ihania nuo huomioinnit, matkat. Ei seksiä voi toki ostaa lahjoin, mutta ap on selvästi hyvällä tavalla huomioinut naistaan. En ymmärrä tätä alasampumista. T. Se Katajan kurssia suositellut nainen.

Joo, on ihana mies, kun haluaa seksiä ja ostelee lahjoja. Oma alapeukkuni tulee kuitenkin miehen typeryydestä. Hän on kysynyt vaimolta, mikä häntä vaivaa ja on saanut siihen vastauksen. Mitä tekee mies? Ei tietenkään usko, että jutun juoni on juuri sitä, minkä vaimo sanoo sen olevan: väsymys ja kiire. Ei, pakkohan siinä olla jotakin salattua. Eihän pienten lasten äiti voi nyt mitenkään olla väsynyt ja kiireinen. Ihan selvästi tässä on jotakin kummallista takana. Siitäkin olisin antanut alapeukun, jos olisi mahdollisuus ylimääräisiä antaa. että ukko on jo viittä vailla valmis nostamaan kytkintä, kun vaimo ei ymmärrä antaa kaikenlaisista ihanista lahjontayrityksistä huolimatta. Kas, kun pikkulasten vaimonkin pitäisi ymmärtää antaa kaikesta kiireestään ja väsymyksestään huolimatta. Siksi alapeukku. 

Miehen olisi nyt vihdoinkin aika kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää, että vaimokin on ihminen ja hänellä on myös lupa tuntea itsensä väsyneeksi silloin kun väsyttää. 

Vierailija

AP kiitokset hyvistä kommenteista. Kyllä ymmärrystä on ja pitääkin olla toisen väsymystä kohtaan. Jos kaikki voisi vain järjellä ajatella , niin ongelmia ei varmasti edes olisi. Reissuilla yms. olen vain yrittänyt saada meille kahdestaan enemmän aikaa ilman muita häiriöitä ja paineita. Ongelma on kuitenki se jatkuvasti torjutuksi tuleminen. Ongelma on varmasti myös minussa, mutta kyllä se torjutuksi tuleminen alkaa jo oikeasti syödä itsetuntoa. Olen yrittänyt ehdottaa parisuhdeneuvojaa, mutta emme kuulemna tarvitse apua.

Vierailija

Vähän samanlainen tilanne,paitsi yksi kakara enemmän... lomareissuja tässä omakotitalovuorotyöhelvetissä on turha edes haaveilla. Kuuluu kai ruuhkavuosiin tämä seksittömyys. Mulla on hommat menny siihen pisteeseen että rakastaja/maksullinen seksi on ainoa konsti kohta pitää itsensä järjissään. Miehinen itsetunto nollassa kun ei pääse osoittaamaan mieheyttään kuin kerran kuussa. Paska mikä paska. M32

Vierailija

Aloittaja, teillä on siis kaikkea, mutta seksi on vedotonta. Erottakaa kaikki muu ja seksi toisistaan. Kotitöillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, koska vaimosi ei ole rättiväsynyt kolmen työn raataja tms. Pariisiin mennään jonkun muun kuin seksin takia. Alkakaa harrastaa seksiä sen itsensä vuoksi. Vaimosi on kyllästynyt. Ei se niin mene, että lähdetään matkoille, niin harrastamme seksiä. Se ei vaan toimi. Tiedän kokemuksesta. Ala panemaan sitä vaimoasi.

Vierailija

ap: Seksi on vaimon mielestä hyvää ja hän kyllä saa. Ei ole tyyppi joka teeskentelisi. Ainut ongelma on vain se määrä, eli meidän halut ovat pikkuisen eri levelillä. Lapset ovat 5v ja 8v eli eivät enää aivan pieniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan seksi kumminkin huonoa vaimon mielestä eli antaako vaan velvollisuudesta ja teeskentelee orgasmin?

Olen sairastellut puolisen vuotta ja seksiä ei ole ollut tänäaikana kertaakaan puolisoni. Olen kysynyt onko sulla toinen, jotenkin tuntuu siltä että on vaikka puolisoni (nainen) väittää ettei ole. Vakoilemaankahan en ala.

Vierailija

Naisia ei vain yksinkertaisesti huvita yhtä paljon kui miehiä. Ei ole haluja. Suurin syy on hormoonit.
Olen myös miettinyt itsekseni sitä että voiko se aivan hormoonienkaan syytä olla sillä minua kyllä kiihottaa eräs vieras mies mutta ei omani.
Paskamaista. Haluaisin asian olevan päinvastoin mutta tämä asia ei ole järkeiltävissä mitenkään eikä sitä kautta korjattavissa.
Mitään ei ole tapahtunut mutta en osaa sanoa miten sekoisin jos tilanne tulisi että seksi tämän vieraan miehen kanssa olisi mahdollista.

Vierailija

Siis tämä mies todennäköisesti haluaisi käytännön ohjeita ja vinkkejä siitä, mitä hän voi tehdä tässä tilanteessa.

Miehet ovat ratkaisukeskeisiä, haluavat tietää miten asian voi korjata.

Ei se auta, että joku tulee selittämään, että joku aika on semmosta ja malta nyt odottaa.

Ei se ole mikään ratkaisu. Mitä jos tilanne ei muutu miksikään, vaikka mies kuinka odottaa?

Ainut mitä tapahtui on se, että mies on vanha kääkkä, jolla ei enää seiso. Ei paljon naurata tuollaiset neuvot.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat