Vierailija

Onnistuin jo kerran laihduttamaan itseni terveeseen painoon, mutta viimeiset vuoden sisällä olen lähes kaikki kilot lihonut nopealla tahdilla takaisin :( Tarkoitus olisi jälleen saada laihdutettua itseni terveeseen painoon, jossa olisin itsekin onnellinen ilman ylipainon aiheuttamia vaivoja. Minun on paljon helpompaa rajoittaa syömistäni kuin pystyä urheilemaan säännöllisesti. Mutta kyllähän sitä urheillakin pitäisi. Miten ihmeessä löytäisin jonkun mieleisen urheilulajin, jota jaksaisin kotonani lähes päivittäin tehdä? Mihinkään ryhmäjumppiin yms. en jaksa raahautua vaan kodin sisällä pitäisi saada urheiltua. Mitään isoa laitetta en halua enää kotiini ostaa, käyttämättä ne aina jää. Tanssimisesta tykkään, pitäisikö ehkä hankkia joku tanssiopetusdvd?

Kommentit (6)

Vierailija

Itse jumppaan kotona kahvakuulan avulla. Netistä löytyy paljon ilmaisia ohjelmia. Kun tekee hetken samalla ohjelmalla on kiva huomata, miten jaksaa paremmin. Jos tykkäät tanssia, niin se dvd voisi toimia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse jumppaan kotona kahvakuulan avulla. Netistä löytyy paljon ilmaisia ohjelmia. Kun tekee hetken samalla ohjelmalla on kiva huomata, miten jaksaa paremmin. Jos tykkäät tanssia, niin se dvd voisi toimia

Minkäkokoinen kahvakuula olisi sopiva aloittelijalle? Sopiiko hyvin ihmisille, jolla polvet eivät tykkää liiasta rasituksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sopii hyvin vaikka olisi huonommat polvet. Kannattaa hankkia vaikka 2 tai 3 kahvakuulaa, eri liikkeissä jaksaa eri tavalla. Vaikka 3kg, 5kg, 8kg. Tai mikä itsestä tuntuu hyvältä :)
Aluksi todellakin kannattaa laittaa pelkkä ruokavalio kuntoon ja alkaa lisäilemään siihen liikuntaa. Syöt hiukan miinuskaloreilla niin muutaman viikon kuluttua paino alkaa tippumaan. Muista juoda vettä jotta aineenvaihdunta toimii

Vierailija

No en ole itse mikään lihava. Olen hoikka mutta tykkään silti treenata. Yksi hyvä tapa on samalla kun katsoo telkkaria niin mennä sinne lattialle ja tehdä vaikka 20 vatsaa

Vierailija

Hyötyliikuntaa. Voitko pyöräillä/kävellä työmatkat tai kauppareissut? Itseltä jää kotona puntit tai jumppavehkeet viikon jälkeen nurkkiin pölyttymään, mutta keittiön oviaukon leuanvetotankoa tulee käytettyä joka päivä, se on aina matkan varrella. Pururadan varrella taas on jumppatelineitä ja ne innostaa lenkin ohessa paljon enemmän kuin vatsalihasliikkeet olkkarin lattialla. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat