Vierailija

Vastaus lyhyesti ja ytimekkäästi: Kannattaa jos kuulut miesten komeimpaan ja menestyvimpään 10%. Mikäli et kuulu, niin todennäköisesti ei kannata.

Baarit luovat illuusion siitä että siellä on miehille naisia, vaikka todellisuudessa ei ole. Suurinosa naisista ei etsi seuraa, ovat varattuja tai hakevat baarista vain huomiota. Baareissa mies/nainen suhdanne on myös useimmiten 70/30, mikä tekee kilpailusta vielä hankalampaa. Baarit ovat ikään kuin naisten bordelleja, joista naiset voivat valita kenet tahansa miehen ilman että tarvitsee maksaa siitä.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Mitä naisia ne miehet siellä baareissa iskee kun perusnättinä, hoikkana ja nuorena naisena voi olla useampikin ilta kun yksikään mies ei tule juttelemaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä naisia ne miehet siellä baareissa iskee kun perusnättinä, hoikkana ja nuorena naisena voi olla useampikin ilta kun yksikään mies ei tule juttelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aloittaja ei ole ikinä käynyt baarissa. Vähän tekisi mieli, mutta kun ei uskalla. Tämä aloitus on yritys vakuutella itselleen että ei siinä edes olisi mitään järkeä lähteä.

Vierailija

No ehkä kannattaa etsiä seuraa niistä tavallisista naisista eikä aina suunnata ensimmäisenä niiden 5/5 naisten luokse (joiden tasolle et varmasti edes yllä) ja sitten itkeä kun kaikki naiset antaa pakit sinunlaisellesi komealle, mukavalle ja laadukkaalle miehelle :D

Vierailija

Kyllä kannattaa! Minä esimerkiksi näen komeutta ja seksikkyyttä suurimmassa osassa ns. tavallisia miehiä. Ainakin kun olen sopivasti humalassa. 😉 Ja todellakin haluan munaa paljon ja sellaista. Ja itsekin isken ahkerasti. N25

Vierailija

Miehen ei kannata iskeä naisia missään jos on vähänkään epänormaali. Eli pitää olla töissä, mitä enemmän rahaa sen parempi, ulkonäkö hyvä, lihaksia on oltava, viinan on maistuttava, pitää olla useampia panoja ettei tarvitse opettaa, auto on oltava, "kavereita" on oltava paljon, vaatteet on oltava hinnakkaita ja viimeisen muodin mukaan. Ja jos noista kohdista ei täytä jotain niin joutuu selittelemään miksi ei. "Miksi et juo?" "Miksi et mene salille?" "Miksi et osta hienoja vaatteita?" Ehkä kaikkia ei vaan kiinnosta tehdä asioita muiden mieliksi? Voisiko sellainen olla mitenkään mahdollista? Nääh, en usko, koska onhan se tärkeää olla muille mieliksi ja mennä massan mukana.

Jos on työtön, köyhä, ruma, luikku tai läski, absolutisti, neitsytpoika, autoton, kaveriton tai vain yhden kaverin omistava ja pois muodista menneitä ja omalle kukkarolle sopivia vaatteita käyttävä mies niin ei kovin moni nainen vakavalla naamalla katsele kun nuo asiat saa selville vaikkapa niillä treffeillä joille se nainen on jollain ihmeellisellä syyllä hinautunut. Eikä tarvitse edes olla 5/5 nainen, oikeastaan ne 2/5 tai 3/5 naiset juuri koviten huutaakin noiden ominaisuuksien perään. 5/5 naisten ei edes tarvitse ilmoittaa haluavansa tuollaisia miehiä, koska se on kaikille älyissään oleville ihan selvää jo muutenkin.

Näin ainakin nuorten naisten keskuudessa. Kohta luultavasti joku tulee ulisemaan siitä miten muka olen joku kertomaan näistä asioista kun en ole seurustellut tai juurikaan ollut naisten kanssa tekemisissä. Ei kiinnosta Pekkaa eikä Pätkääkään, koska minulla on korvat ja silmät joilla kuulen ja näen asioita. Ja minä täytän aika monta tuolla ylempänä mainittua huonoa kohtaa enkä ole koskaan seurustellut, olen siis elävä todiste väitteelleni.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kannata iskeä naisia missään jos on vähänkään epänormaali. Eli pitää olla töissä, mitä enemmän rahaa sen parempi, ulkonäkö hyvä, lihaksia on oltava, viinan on maistuttava, pitää olla useampia panoja ettei tarvitse opettaa, auto on oltava, "kavereita" on oltava paljon, vaatteet on oltava hinnakkaita ja viimeisen muodin mukaan. Ja jos noista kohdista ei täytä jotain niin joutuu selittelemään miksi ei. "Miksi et juo?" "Miksi et mene salille?" "Miksi et osta hienoja vaatteita?" Ehkä kaikkia ei vaan kiinnosta tehdä asioita muiden mieliksi? Voisiko sellainen olla mitenkään mahdollista? Nääh, en usko, koska onhan se tärkeää olla muille mieliksi ja mennä massan mukana.

Jos on työtön, köyhä, ruma, luikku tai läski, absolutisti, neitsytpoika, autoton, kaveriton tai vain yhden kaverin omistava ja pois muodista menneitä ja omalle kukkarolle sopivia vaatteita käyttävä mies niin ei kovin moni nainen vakavalla naamalla katsele kun nuo asiat saa selville vaikkapa niillä treffeillä joille se nainen on jollain ihmeellisellä syyllä hinautunut. Eikä tarvitse edes olla 5/5 nainen, oikeastaan ne 2/5 tai 3/5 naiset juuri koviten huutaakin noiden ominaisuuksien perään. 5/5 naisten ei edes tarvitse ilmoittaa haluavansa tuollaisia miehiä, koska se on kaikille älyissään oleville ihan selvää jo muutenkin.

Näin ainakin nuorten naisten keskuudessa. Kohta luultavasti joku tulee ulisemaan siitä miten muka olen joku kertomaan näistä asioista kun en ole seurustellut tai juurikaan ollut naisten kanssa tekemisissä. Ei kiinnosta Pekkaa eikä Pätkääkään, koska minulla on korvat ja silmät joilla kuulen ja näen asioita. Ja minä täytän aika monta tuolla ylempänä mainittua huonoa kohtaa enkä ole koskaan seurustellut, olen siis elävä todiste väitteelleni.

Terveisin Naispelko22

Et todista muuta kuin sen, että sinua tai ketään muutakaan ei tulla kotoa hakemaan. Et myöskään ole voinut mitään kuulla, jos olet vain netissä kaiken päivää.

Jos katsoisit ympärillesi kadulla, tietäisit miten ihmiset oikeasti elävät. En tietenkään usko että teet sitä tämän viestin takia. On paljon helpompi elää kuvitelmissa ja vihata naisia ilman perusteita. Silloin ei tarvitse ottaa riskejä ihmissuhteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ketjun miesten hiljaisuuden perusteella voi vetää vain yhden johtopäätöksen: perusnätti nainen ei ole se, joka voi miehistä valita vaan tässä ketjussa "naisilla" miehet tarkoittavat 10/10 tason superkaunista miestä.

Ymmärrän, että ottaa päähän kun ette supermalleille kelpaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ehkä kannattaa etsiä seuraa niistä tavallisista naisista eikä aina suunnata ensimmäisenä niiden 5/5 naisten luokse (joiden tasolle et varmasti edes yllä) ja sitten itkeä kun kaikki naiset antaa pakit sinunlaisellesi komealle, mukavalle ja laadukkaalle miehelle :D

Tavismiehet eivät todellakaan yritä baarissa iskeä mitään 5/5-naisia. Kysy vaikka niiltä 5/5-naisilta itseltään. Elleivät sitten aivan kaatokännissä ole.

Vierailija

Mihin ovat kadonneet ne kunnolliset tansiravintolat? Niissä oli helppo iskeä aikoinaan, kun sai tanssiessa jutella. Sellaisissa baareissa joissa vain istutaan tai seistään tai ihmiset vain juoksee edestakaisin ei ole erityisen helppo iskeä.

Vierailija

Minua ei ainakaan kukaan tule iskemään ja ihan rehellisesti sanottuna olen hoikka, jolla on siis ihan hyvä kroppa( ei kovin kurvikas mutta jonkinlaisia muotoja löytyy pyllystä ja tisseistä.) .. Hiukset on puolipitkät ja kasvot on ihan nätit, vaikkakin aika persoonalliset.
Pukeudun suht tavallisesti, eli ei tissit tiskissä tai minihame.
Olen iältäni 27.
Baarissa minua ei isketä, mutta eipä se minua haittaa. Hädin tuskin baareissa käynkään.. Paitsi tanssilattialla saatetaan minulle heittää jotain aivan omituista kommenttia.Juttelemaan ei tulla. Mielelläni juttelisin miehille tai naisille, on kiva tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ketjun miesten hiljaisuuden perusteella voi vetää vain yhden johtopäätöksen: perusnätti nainen ei ole se, joka voi miehistä valita vaan tässä ketjussa "naisilla" miehet tarkoittavat 10/10 tason superkaunista miestä.

Ymmärrän, että ottaa päähän kun ette supermalleille kelpaa...

OK, on vahvistettu.

Tavisnainen on ilmaa, ö-jätettä ja täyttä paskaa teille palstan miehille. Voisitte rehellisyyden nimissä kirjoittaa, että aloitus koskee vain 10 naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sattunut pelimiehiä paikalle, etkä ole ollut sopivan avoimen näköinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Et todista muuta kuin sen, että sinua tai ketään muutakaan ei tulla kotoa hakemaan. Et myöskään ole voinut mitään kuulla, jos olet vain netissä kaiken päivää.

Jos katsoisit ympärillesi kadulla, tietäisit miten ihmiset oikeasti elävät. En tietenkään usko että teet sitä tämän viestin takia. On paljon helpompi elää kuvitelmissa ja vihata naisia ilman perusteita. Silloin ei tarvitse ottaa riskejä ihmissuhteissa.

Olenko sanonut jossain vaiheessa, että minua pitäisi tulla hakemaan kotoa? No en ole. Olenko muuten sanonut olevani kaiken päivää netissä? En myöskään ole sellaista sanonut. Yllättävää varmaan, mutta on minulla muutakin tekemistä kuin olla netissä. Sitä en kiistä ettenkö olisi paljon netissä, mutta teen minä muutakin sinun harmiksesi.

Viimeksi kun katsoin kadulla ympärilleni niin en kovin montaa sellaista nuorta pariskuntaa nähnyt joissa mies olisi ollut lihavampi kuin se nainen. Enkä muista sitä edelliselläkään kerralla nähneeni sellaista, enkä sitäkään edellisellä. Varmaan viime kesänä näin yhden tällaisen pariskunnan jossa mies oli lihavampi kuin nainen. Laihoja miehiä näkee silloin tällöin pulleampien naisten kanssa joten siinä olin väärässä, että luikut ei muka kelpaa, innostuin liikaa kirjoittaessani.

Ai nyt jo vihaan naisiakin? Aina sitä oppii uutta itsestään kun internettiin päätyy. Ollaanko me hyviäkin tuttuja kun noin hyvin tiedät minusta asioita?

Tiesitkö muuten sitä, että netissäkin on naisia? En ehkä saisi kertoa tätä, mutta on niitä, ja aikas paljonkin. Niin perkeleen paljon olen naisille laittanut viestiä netissä, että uskoisin tietäväni jotain heidän vaatimuksistaan miesten suhteen. Monesti kukaan ei vastaa mitään kun näkevät kuvani, parhaiten saa vastauksia kun jättää kuvan pois. Eli ulkonäkö mättää. Silloin kun olin työtön niin keskustelut loppui siihen lähes kaikkien naisten kanssa. Kun juomattomuus tuli esille niin heti kyseltiin, että miksi en juo ja sitten kun kerroin miksi niin todettiin, että aika kunnioitettavaa ja keskustelut loppui siihen. Yksi oli innoissaan kun en juonut, mutta työttömyys oli liikaa. Kaverittomuus on aina ongelma, enkä edes ihmettele miksi. Seurustelemattomuudestani olen varmaan maininnut tytölle viimeksi kun olin 16v. Sitten pidinkin hetken taukoa etten keskustellut tyttöjen kanssa netissäkään kun täytin 18v. Parikymppisenä aloitin taas ja sen jälkeen en ole edes päässyt siihen pisteeseen naisten kanssa, että kyseisestä asiasta olisi tarve puhua.

Kuuden vuoden aikana väittäisin keskustelleeni ihan muutaman naisen kanssa näistä asioista. Mutta toisaalta minähän elän jossain harhamaailmassa jossa vihaan naisia ja keksin kummallisia tarinoita.

Niin ja netissä muuten voi lukea aika helposti kaikenlaisista naisten profiileistakin siitä millaisen miehen he haluavat. Sekin on oikeasti aika salaista tietoa, mutta uskaltaudun ehkä tämän kerran mainitsemaan sen. Aika monesti niissä on lopussa maininta "Lihakset on plussaa" Oikeasti se tarkoittaa sitä, että lihaksikkaat miehet on listalla ykkösenä, mutta nämä naiset eivät uskalla sanoa sitä suoraan koska muuten leimautuisvat pinnallisiksi. Jotkut uskaltavat sanoa suoraankin, että lihaksia pitää olla ja siitä rehellisyydestä plussaa. Ja ei, en väitä että kaikki naiset tahtovat lihaksikkaan miehen.

Minkäs minä sille voin, että minun kokemukseni ovat olleet tällaisia? Tämä on minulle todellista. Jos sinun kokemustesi mukaan naisille kelpaa melkein mies kuin mies niin se on sinun todellisuuttasi.

Niin ja todetaan nyt sitten sekin vielä tähän loppuun, että en ole keskustellut netissä pelkästään niille "5/5 misseille" vaan mukana on ollut lihavia, laihoja, keskikokoisia, isonenäisiä, finninaamaisia, kuvattomia, listaa voisi jatkaa loputtomiin. On siellä joukossa ollut niitä monen mielestä 5/5 naisiakin, senkin voin myöntää ihan helpolla.

Anteeksi kilometrin mittainen avautuminen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Siinä vaiheessa kun mietit näitä, olet jo menettänyt mahdollisuutesi. Saa se "kymmenen prosenttiasikin" pakkeja ja monesti päätyy sänkyyn vähemmän viehättävien naisten kanssa. Jos ne murehtisi kuin sä, ei maailmassa kohta enää kukaan paneskelisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin helposti lähestyttävä? Kuinka moni miehistä, joiden kanssa olet "silmäpeliä" pelannut, on jättänyt tulematta luoksesi juttelemaan? Ihan täysin puskista en itse ainakaan tuppaa kenenkään naisen luo menemään, koska A) osa naisista ahdistuu siitä B) hyvin harva nainen, joka ei ole kiinnostustaan edes jollain tapaa etukäteen osoittanut, on millään tapaa kiinnostunut minusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen näköisiä jotka antaa ymmärtää että ymmärtävät antaa.

Sinä varmaan näytät siltä ettet anna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin helposti lähestyttävä? Kuinka moni miehistä, joiden kanssa olet "silmäpeliä" pelannut, on jättänyt tulematta luoksesi juttelemaan? Ihan täysin puskista en itse ainakaan tuppaa kenenkään naisen luo menemään, koska A) osa naisista ahdistuu siitä B) hyvin harva nainen, joka ei ole kiinnostustaan edes jollain tapaa etukäteen osoittanut, on millään tapaa kiinnostunut minusta.

Ei se lähestyttävyys ole ongelma vaan se etten ole todellinen kaunotar :D Tästä kertoo mm. se, että ei siellä baareissa ole koskaan mitään silmäpeliä edes miesten kanssa. Olen vain perusnätti nainen, joka saa olla täysin rauhassa vaikka olisi yksin liikkeellä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se lähestyttävyys ole ongelma vaan se etten ole todellinen kaunotar :D Tästä kertoo mm. se, että ei siellä baareissa ole koskaan mitään silmäpeliä edes miesten kanssa. Olen vain perusnätti nainen, joka saa olla täysin rauhassa vaikka olisi yksin liikkeellä :(

Ai jaahas, just. Aika moni perusnätti nainen on asiasta eri mieltä, ja yleensä on todennäköisempää , että yksilö on väärässä kuin että kaikki muut olisivat väärässä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat