Vierailija

En ole katsonut mitään versioita enkä lukenut kirjaa. Enkä lue/katso.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oo katsonut. Kirjan olen tietysti lukenut. Se on hyvä kirja.

Samoin! :) Kirjan luin ekan kerran ala-asteella ja myöhemmin pari kertaa uudelleen. Leffat ei kiinnosta tippaakaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut, en ole lukenut. Ei kirjosta joku paska kirja, lukenut liikaa niitä, luen mieluumin laadukasta krijallisuutta.

Helvetin autocorrect, ei kiinnosta tietenkään.

Vierailija

En ole lukenut kirjaa enkä katsonut elokuvaa.

Kirjaa olen selannut, ei napannut. Elokuvaa koitin kerran katsoa mutta 5 min jälkeen oli pakko luovuttaa koska se oli niin booooooring.

Vierailija

Kaksi vuohta oli niityllä. Toinen löysi videokasetin, jota rupesi heti syömään. Toinen katsoi, että se on Tuntematon sotilas. - Se on kuulemma hyvä elokuva, se totesi. Toinen jatkoi rouskuttelua ja kommentoi : - Minusta kirja oli parempi.

:-)

Vierailija

En ole lukenut kirjaa, enkä nähnyt elokuvaa. Muuten luen paljon, klassikoitakin, mutta tämä ei vaan kiinnosta sitten yhtään minkään vertaa.

Vierailija

Se on semmoista mieskirjallisuutta, äijäilyä, äijä"huumoria". Vähän liikaa alatyyliä.

Talvi- ja jatkosota aiheina ovat kyllä kiinnostavia, mutta minusta niistä on tehty nyt parin viimeisen vuosikymmenen aikana kiinnostavampia elokuvia ja TV-sarjoja. Kätilökin oli hyvä (en ole elokuvaa siitä vielä nähnyt).

Tuntematon olisi muka klassikko, mutta ei nappaa, ei todella. Kirjaa olen selannut, nähnyt pätkiä elokuvasta TV:n ollessa auki, ja lukenut arvosteluja.

Minusta se vaikuttaa yliarvostetulta, vaikka tietysti se on aikanaan ollut merkkiteos, ensimmäinen kaunokirjallinen, taiteellinen aiheen käsittely. Mutta ilmestynyt liian vähän aikaa sotien jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat