Vierailija

Jospa mieskin nyt uskoisi etten ihan vaan huvikseni keksi näitä juttuja mitä se mulle ihan tahallaan tekee.

Tämän joulun saldo: Kauheat vatsakivut ja ripuli

Kävimme siis eilen iltasella vain kahvilla anoppilassa. Hän oikein kehui kuinka on ihan minua ajatellen tehnyt tänävuonna kaiken laktoosittomana tai vähälaktoosisena. Olin ihan otettu.

Kun lähdimme ajamaan kotiin anoppi soitti miehelleni että voi ei, ihan unohdin sanoa, että siinä ja siinä kakussa oli tavallista kermaa. Ei kai se nyt siitä tuu kipeeksi?

Joo tulin. Mulla laktoosivaiva ei ole vaan piereskelyä vaan aivan jäytävä koliikkimainen vatsakipu ja ripuli.

Ja minä jo luulin että tästä se lähtee meidän ystävyyden alku 😒 . Että osaa olla pirullinen ihminen.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
....

Voi että tällaisten ihmisten kanssa on loppuelämän varuillaan. Mulle Appi ehdotti terapiaan menoa allergioiden vuoksi ja piti tunnin luennon niiden synnystä ja ei hän ei ole terveydenhuollon ammattilainen toisin kuin minä.

Vierailija

Pääasia että mieskin nyt heräsi tilanteeseen. Toivon mukaan tämä helpottaa tulevaisuudessa tilannettani suhteessa anoppiin. Mies on aina vaan lakaissut kaiken maton alle ja sanonut ettei siitä kannata välittää jne.

Ap

Vierailija

Olet kyllä ainoa tietämäni laktoosivaivainen, joka ei osaa ennen jouluvierailuja ottaa lääkkeitä ihan vain varmuudeksi. Itsellä se on jo tapa: kerran vuodessa uskaltaa syödä vaikka mitä maitotuotteita, kun ottaa laktoosi-intoleranssista kärsiville tarkoitettua lääkettä. Ei tule paha mieli kenellekään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ainoa tietämäni laktoosivaivainen, joka ei osaa ennen jouluvierailuja ottaa lääkkeitä ihan vain varmuudeksi. Itsellä se on jo tapa: kerran vuodessa uskaltaa syödä vaikka mitä maitotuotteita, kun ottaa laktoosi-intoleranssista kärsiville tarkoitettua lääkettä. Ei tule paha mieli kenellekään!

Ei mun tarvi sellaisia ottaa kun en syö tuotteita joissa on laktoosia liikaa. Ei oo pakko mänkätä. Anopin teko taas oli ihan silkkaa piruilua.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun on sanottu olevan ruokarajoitteiselle sopivaa, niin sen tosiaan tulisi sitten olla. Muuten on pahoinpitelyyn verrattava "jäynä".

Vierailija

Tuollainen vahinko voi sattua kenelle tahansa. Kakut on voitu tehdä jo aikaisemmin, ja kun puhutaan ruuista, tarkoitettiin ruokia, eikä muistettu koko kakkuja. Ikävää tietysti, mutta ihan älytöntä kuvitella tuota tahalliseksi.

Vierailija

Tosi paskamaista leikkiä toisen allergioilla yms. Jos joku ei uskois että mun siksolla on paha maitoallergia ja laittaisi maitoa ruokiin, pitäisi silloin soittaa ambulanssi koska hänellä turpoaa kurkku umpeen hyvin hyvin pienestä määrästä. Testeissä kurkun turpoamiseen riitti 10 milliä maitoa.

Ravintoloissa ei ymmärretä tätä ja monta kertaa on pitäny soittaa ambulanssi. Minun anoppi ei meinaa uskoa sitä että joistakin ruoista mun maha menee aivan sekasin ja en halua syödä niitä kaikkia kaupan valmiskakkuja ja -pullia. Oikeasti mulle tulee ihan jäätävät vatsakivut kun niitä kohteliaisuudesta joutuu syömään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat