Vierailija

Minusta hieno lahja. Listasin siihen kaikki kotityöt jotka hoidan itsenäisesti ensi vuonna, listalla oli mm.

-saunan pesu ennen juhannusta ja ennen joulua

-ikkunoiden pesu keväällä ja syksyllä

-jääkaapin, mikron, astianpesukoneen pesut kerran kuussa ja aina tarvittaessa

-kerran vuodessa seinien ja kattojen siistaus

-vaatekaappien siistinä pitäminen

-pyykkihuolto 3xviikossa

-lakanoiden vaihto 2 viikon välein ja yleinen sänkyhygienia (sis. Peittojen ja tyynyjen pesut ja tuuletukset ja sen sellaiset)

-mattojen pesu kesällä

-ruohonleikkuu kerta viikossa ja haravoinnit keväällä ja syksyllä

-viikkosiivoukset käsittäen kaiken mitä siihen kuuluu

-ruokahuolto

Mikshän se loukkaantu? Arvaako kukaan?

Kommentit (11)

Vierailija

Jos oot tehnyt nuo kaikki tähänkin asti, niin eihän se ole mitään erityistä ja lisää hänelle? Toivotaan ettei ole noin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aika upea lahja. Olet ahkera. Ilahtuisin, jos Joku noi meillä tekisi. Esim astispesukonetta ja jääkaappia ei kukaan joka kuukausi meillä pese. Eikä nurmikoita kahta kertaa viikossa (minä en koskaan)

Vierailija

Tää oli kyl paras!!!Arvaa vain miten moni nainen pitäis tällaista lahjaa ykkösenä ☺ Sun mies taitaa olla juuri näitä, jotka ei osallistu mihinkään kotona, ilmeisesti ei edes nurmikonleikkuuseen..huoh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos oot tehnyt nuo kaikki tähänkin asti, niin eihän se ole mitään erityistä ja lisää hänelle? Toivotaan ettei ole noin :)

Näin se on, mies ei tee mitään muuta kotihommia kuin käyttää autot katsastuksessa ja vaihtaa renkaat. Satunnaisesti vie roskat ja "tekee ruoan" eli grillaa jos olen laittanut kaiken grillattavan valmiiksi.

Olemme taistelleet näistä kotitöistä siitä asti kun palasin töihin. Eikö tää nyt ole kuitenkin kiva lahja kun tässähän mä lupaan samalla olla motkottamatta noista töistä 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin se on, mies ei tee mitään muuta kotihommia kuin käyttää autot katsastuksessa ja vaihtaa renkaat. Satunnaisesti vie roskat ja "tekee ruoan" eli grillaa jos olen laittanut kaiken grillattavan valmiiksi.

Olemme taistelleet näistä kotitöistä siitä asti kun palasin töihin. Eikö tää nyt ole kuitenkin kiva lahja kun tässähän mä lupaan samalla olla motkottamatta noista töistä 😊

On kyllä hyvä lahja!! Ihan aiheesta voi kysyä mieheltä, miksi naama on norsunvitulla.

Vierailija

Joo no kysyin jo eilen. Miehelle tuli huono omatunto kun ei tee mitään... Siksi se mökötti ja ajatteli että piruuttani laitoin tämmöisen lahjan. Asia nyt ok ja hän hylkäsi lahjani ja sovitaan vihdoinkin kotitöistä (eihän tätä kestänytkään kuin 3 vuotta) 😊.

Oli mulla hänelle toivomansa kello lahjaksi. Itse sain flanelipyjaman 😅

Vierailija

Joku saa kotiorjan ja on kiittämätön, minä sain suklaata ja se on ihan ok mulle, tasan ei mene nallekarkit.

Olisit laittanut lahjakorttiin vielä arvon, esim 12 000 e joka varmaan on aika lähellä todellisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyl paras!!!Arvaa vain miten moni nainen pitäis tällaista lahjaa ykkösenä ☺ Sun mies taitaa olla juuri näitä, jotka ei osallistu mihinkään kotona, ilmeisesti ei edes nurmikonleikkuuseen..huoh.

Tää olisi kyllä ihan unelmalahja ainakin minulle äitinä ja naisena. Mieluumin tämä kuin 2 viikkoa tropiikissa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat