Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oisko paha juoda punaviiniä sellanen 1/4 osa lasillinen jouluaattona? Raskaana viikolla 30 nyt. Pisaraakaan en ole alkoholia juonut raskausaikana. Ja ei, ei minun ole sitä pakko juoda.

Kommentit (9)

Vierailija

Tuskin siitä vaaraa olisi, itse en silti ottaisi. Näin pitkään olet ollut ilman, sinnittele nyt loppuun asti niin ei tarvitse jossitella yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En usko edes tuota määrää juovani. Viimeksi kun olin raskaana niin otin tuon määrän lasiin jouluaattona. Join lasista 2 kertaa niin että huulet vain koskettivat viiniä, sitten huomasin että ei minun edes tee viiniä mieli. Kai se on joku sisään rakennettu juttu raskausaikana tai jotain, normaalisti joisin kyllä mielelläni lasin viiniä ruoan kanssa jouluaattona. Ap

Vierailija

Miksi on pakko juoda punaviiniä jouluna? Osta alkoholittomia versioita alkosta. Itse juon alkoholitonta skumppaa jota saa ihan prismasta. On ihan aidon makuista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi on pakko juoda punaviiniä jouluna? Osta alkoholittomia versioita alkosta. Itse juon alkoholitonta skumppaa jota saa ihan prismasta. On ihan aidon makuista.

Alkoholittomat punkut ei musta maistu samalle, olen kokeillut muutamia merkkejä ja skumppa ei ole sama asia. Pidän enemmän vedestä ja juon sitä mielellään. Mutta kuhan kyselin, tuskin juon. ;) ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat