Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko loukkaantunut tai suuttunut jostain av-kommentista?

Vierailija
13.02.2006 |

Mua loukkaa,kun heti syytetään lihavaksi ja laiskaksi kotiäidiksi jos ei tee asioita niinkuin muut. Ja kirjoitetaan tosi ilkeään sävyyn.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joskus tunnettaa, että ihmiset vittuilee täällä kavereilleen.

Esimerkiksi, jos kaveri asuu kerrostalossa, täältä on hyvä huudella, että kerrostalot on paskaloukkoja.

Vierailija
2/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonolla tuulella, on parempi että en tule av:lle.

Yleensä en kirjoita toisia loukkaavasti, mutta monta kertaa olen kyllä itse saanut kakkaa niskaani. Ja jos itsellä ei ole jostain syystä hyvä päivä, täällä päivä tulee entistä huonommaksi.

Minkähänlaisia ihmisiä ne ovat tosielämässä, jotka täällä haukkuvat toisia ja heidän tapojaan ja tekemisiään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän lukematta ne tekstit, joissa tiedän otsikon perusteella olevan eniten haistatuksia. Suurin osa näistä on niin lapsellisia juttuja, että pistää ihmettelemään, kirjoittaako palstalle äidit vai tyttäret.

Vierailija
4/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän lukematta ne tekstit, joissa tiedän otsikon perusteella olevan eniten haistatuksia. Suurin osa näistä on niin lapsellisia juttuja, että pistää ihmettelemään, kirjoittaako palstalle äidit vai tyttäret.

Vierailija
5/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläinen 152kiloinen iso nainen ja monessa keskustelussa ollut mukana.. Lähinnä näissä lihavuus ketjuissa. Aina on epäilty että näin iso nainen ei voi tulla raskaaksi jne. Minulla nyt kumminkin on kaksi tervettä lasta ja kolmas tulossa. Joittenkin on sit varmaan vaikea uskoa että iso nainen voi olla nainen jokaiselta saralta ja synnyttää terveitä lapsia. Kai se on sit joltain pois.. en tiedä! :/

Vierailija
6/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun kun tulin av:lle. Olin juuri saanut esikoiseni joka itki iltaisin monta tuntia. Joku " työkseen lapsia hoitava" kirjoitti, että ei ole normaalia vauvalta itkeä tunteja päivässä ja että hänen hoidossaan vain kaksi vauvaa on itkenyt, molemmat hyvin vakavasti sairaita.

Nykyään tiedän palstan tavat vähän paremmin ja esikoiseni on yli 2-vuotias terve lapsi :-)

Vierailija
7/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvani on linkitetty tänne ja painoani on arvosteltu, olen äärimmäisen hoikka äiti.

Vierailija
8/8 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eniten harmittaa kehitysvammaisen lapsen äitinä asennevammaisuus, mikä tälläkin palstalla vallitsee. Miten tämä maa voisi muuttua yhtään suvaitsevaisemmaksi, kun äidit sukupolvesta toiseen tartuttavat lapsilleen ennakkoluulot ja stereotyyppisen suhtautumisen erilaisiin ihmisryhmiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän