Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä jouluperinteisiin kuuluu levyraati, jossa lapset saa arvata tulkitsijaa klassisen musiikin levytyksistä. Entä muut akateemikot, mitä teidän joulunviettoon kuuluu?

Kommentit (12)

Vierailija

Mikset soita muille akateemikoille ja kysy? Teitähän on Suomessa vain tusina ja tunnette toisenne livenä. Ette kyllä mielestäni kukaan ole siinä iässä että teillä olisi enää alaikäisiä lapsia? Vai puhutko koko maailman akateemikoista (silloin kannattaisi kysyä mieluummin englanniksi)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset soita muille akateemikoille ja kysy? Teitähän on Suomessa vain tusina ja tunnette toisenne livenä. Ette kyllä mielestäni kukaan ole siinä iässä että teillä olisi enää alaikäisiä lapsia? Vai puhutko koko maailman akateemikoista (silloin kannattaisi kysyä mieluummin englanniksi)?

Miksi mä muistelisin että akateemikkojen lukumäärän ylärajaa nostettiin vuonna 2014, niin että nykyään voi olla samanaikaisesti 16, en kyllä sitten toisaalta muista, että onko tuota arvonimeä kukaan viimeaikoina saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei_akateemikko

Mielenkiinnolla seuraan keskustelua. Akateemikon arvo on tällä hetkellä 12:lla henkilöllä. Kuinka moni heistä seuraa tätä keskustelupalstaa ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi mä muistelisin että akateemikkojen lukumäärän ylärajaa nostettiin vuonna 2014, niin että nykyään voi olla samanaikaisesti 16, en kyllä sitten toisaalta muista, että onko tuota arvonimeä kukaan viimeaikoina saanut.

Muistaakseni luin jostain että Ilkka Hanski ja Sirpa Jalkanen olisivat liittyneet joukkoomme tänä vuonna.

Vierailija

Haistellaan mummolan ullakolla vanhoja arvokkaita (homeisia) kirjoja ja lipitetään viiniä vuodelta -68 joka on jo hieman etikoitunut.

Vierailija

Suljetulla osastolla. Minut on kaapattu ja minua pidetään täällä vankina idioottien ja wt-väen kanssa. Minun pitäisi käyttää heidän kanssaan samoja pesutiloja ja vessoja, mutta enemmin virtsaan huoneeni nurkkaan. Säännöllisesti joku valkotakkinen henkilö yrittää selittää minulle, että en ole akateemikko vaan väsynyt viiden lapsen perheenäiti, että minulla harhoja, jotka saadaan kuriin jos syön lääkkeeni. En kuitenkaan syö lääkkeitäni vaan jemmaan ne patjan rakoon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tällä palstalla ole kuin WT-roskaväkeä eli korkeintaan jotain ammattikorkeakoululaisia.

Minua kiinnostaa wt-roskaväki noin tutkimusmielessä.
T.Erik A.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan syö lääkkeitäni vaan jemmaan ne patjan rakoon. 

En usko. Jos mielisairaalassa ei suostu nielemään pillereitä, niin sitten tulee pari valkotakkista miestä ja pitelee kiinni, samalla kun kolmas antaa ne lääkkeet ruiskeena.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat