Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muut akateemikot viettää joulua?

Vierailija
23.12.2015 |

Meillä jouluperinteisiin kuuluu levyraati, jossa lapset saa arvata tulkitsijaa klassisen musiikin levytyksistä. Entä muut akateemikot, mitä teidän joulunviettoon kuuluu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soita muille akateemikoille ja kysy? Teitähän on Suomessa vain tusina ja tunnette toisenne livenä. Ette kyllä mielestäni kukaan ole siinä iässä että teillä olisi enää alaikäisiä lapsia? Vai puhutko koko maailman akateemikoista (silloin kannattaisi kysyä mieluummin englanniksi)?

Vierailija
2/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset soita muille akateemikoille ja kysy? Teitähän on Suomessa vain tusina ja tunnette toisenne livenä. Ette kyllä mielestäni kukaan ole siinä iässä että teillä olisi enää alaikäisiä lapsia? Vai puhutko koko maailman akateemikoista (silloin kannattaisi kysyä mieluummin englanniksi)?

Miksi mä muistelisin että akateemikkojen lukumäärän ylärajaa nostettiin vuonna 2014, niin että nykyään voi olla samanaikaisesti 16, en kyllä sitten toisaalta muista, että onko tuota arvonimeä kukaan viimeaikoina saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla seuraan keskustelua. Akateemikon arvo on tällä hetkellä 12:lla henkilöllä. Kuinka moni heistä seuraa tätä keskustelupalstaa ?

Vierailija
4/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä muistelisin että akateemikkojen lukumäärän ylärajaa nostettiin vuonna 2014, niin että nykyään voi olla samanaikaisesti 16, en kyllä sitten toisaalta muista, että onko tuota arvonimeä kukaan viimeaikoina saanut.

Muistaakseni luin jostain että Ilkka Hanski ja Sirpa Jalkanen olisivat liittyneet joukkoomme tänä vuonna.

Vierailija
5/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona silinterihattu päässä ja odotan että pukki tulee. T. Akateemikko

Vierailija
6/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla ole kuin WT-roskaväkeä eli korkeintaan jotain ammattikorkeakoululaisia.

Vierailija
7/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistellaan mummolan ullakolla vanhoja arvokkaita (homeisia) kirjoja ja lipitetään viiniä vuodelta -68 joka on jo hieman etikoitunut.

Vierailija
8/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulla osastolla. Minut on kaapattu ja minua pidetään täällä vankina idioottien ja wt-väen kanssa. Minun pitäisi käyttää heidän kanssaan samoja pesutiloja ja vessoja, mutta enemmin virtsaan huoneeni nurkkaan. Säännöllisesti joku valkotakkinen henkilö yrittää selittää minulle, että en ole akateemikko vaan väsynyt viiden lapsen perheenäiti, että minulla harhoja, jotka saadaan kuriin jos syön lääkkeeni. En kuitenkaan syö lääkkeitäni vaan jemmaan ne patjan rakoon. 

Vierailija
9/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla ole kuin WT-roskaväkeä eli korkeintaan jotain ammattikorkeakoululaisia.

Minua kiinnostaa wt-roskaväki noin tutkimusmielessä.

T.Erik A.

Vierailija
10/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi akatemikko on äitini kaveri. Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, siinähän se lapsenlapsien kanssa hujahtaa.

Vierailija
11/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tutisevat kiikkustuoleissaan.

Vierailija
12/12 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan syö lääkkeitäni vaan jemmaan ne patjan rakoon. 

En usko. Jos mielisairaalassa ei suostu nielemään pillereitä, niin sitten tulee pari valkotakkista miestä ja pitelee kiinni, samalla kun kolmas antaa ne lääkkeet ruiskeena.