Mitä annatte lahjaksi aikuisille?
Pitäisi vielä keksiä jotain 25-vuotiaalle veljelle. Ei vaatteita, leffoja tai musiikkia.
Mitä olette antamassa omille vanhemmillenne, sisaruksillenne, serkuille, kavereille jne?
Kommentit (21)
Ei mitään, onneksi!
Mutta anna sille joku hyväntekeväisyyslahja. Näitähän on nyt vaikka kuin paljon, että voi lahjoittaa rahaa toisen puolesta jollekin järjestölle tms.
En mitään. Meillä hommataan lahjat vain lapsille.
Museokortin, Long Play -lehden vuosikerran, pieniä käsityöläisten valmistamia käyttöesineitä, yhteistä kiinnostuksen kohdetta esittävän jääkaappimagneetin, kutsun luokseni syömään vapaavalintaisena päivänä ennen loppiaista jne.
Käyttötavaraa...astioita, autoon liittyviä asioita, lahjakortteja...
Arpapaketteja. Tosi tylsää, mutta en jaksa kuljettaa sen isompia juttuja, enkä keksi muutakaan. Ja saattaahan sieltä irrota isojakin rahoja. Tai sitten ei mitään. Nuo on siis minun ja miehen vanhemmille.
Aikuisviihdettä ja "aikuisten leluja". Äidille tosin ajattelin antaa aikuisten värityskirjan.
Kaveri pariskunnalle kylpylä lahjakortti, kynttilöitä ja suklaata, vanhemmille pullon viiniä, taulun, yöpaitaa ja hiustenkuivaaja äidille. Miehen lapselle annetaan rahana, omalle vauvalle puruleluja ja muita leluja. Jopa vanhempien koirille on luut paketoitu :D voisitko antaa veljellesi lahjakortin jonnekkin liikkeeseen mistä nyt tykkääkään? :)
Mielestäni hyväntekeväisyys-lahjat eivät ole lahjoja vaan tiedonanto siitä, että olet osallistunut itse hyväntekeväisyyteen.
Äidilleni tilasin 6 kk:n tilauksen Eeva-lehteä, kälylleni 8 nro:a Seiskaa ja lahjapaketteihin paketoin kummastakin lehdestä uusimmat numerot. Miehen siskolle ja aviomiehelle ostimme 50 euron S-Ryhmän lahjakortin ja appivanhemmille vuoden 2015 puna- ja valkoviinipullot.
Lyhty, joka on täytetty saajan mielikarkeilla tai herkuilla ja purkalla. Kääritty sellofaaniin ja hieno rusetti päälle. Hyvää joulua!
Äidille kokosin paketin The Body Shopin joulutuotteista ja ostin lisäksi erikoisempaa suklaata, parikymppiselle veljelle lahjakortit kahteen trendikkääseen ravintolaan ja levyllisen piparisuklaata, isälle vuosikertaglögiä, belgialaista suklaata ja Stockmannilta hienoja keksejä kauniissa purkissa.
Sisaruksilla ja heidän puolisoille annan herkkukassit missä on lähitilalta ostettua savunautaa, lihapurkki, joulumakkaraa, suklaata ja punaviinipullo.
En mitään. Mitä sitä aikuisille mitään ostamaan. Ostakoot jokainen romunsa itse, jos on tarvetta. Itse ostettuna varmemmin mieluisat rojut, eikä mitään turhakkeita kasvattamaan kaatopaikan jätevuorta.
Vierailija kirjoitti:
Sisaruksilla ja heidän puolisoille annan herkkukassit missä on lähitilalta ostettua savunautaa, lihapurkki, joulumakkaraa, suklaata ja punaviinipullo.
kauhee ku lihapainotteista. oisit nyt ees pari jouluomenaa pistänyt edes näön vuoksi.
Appiukolle annan persettä.muille en mitään.
Vanhemmille ostettiin siskon kanssa yhteisesti uusi imuri.
Edellinen vetelee viimeisiään ja ikääkin sillä on jo yli kolmekymmentä vuotta.
Tänävuonna aikuisten lahjarahat menee tukiperheille ja Sos lapsikylälle.
Ei mitään.