Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuka pystyy?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

Riippuu mitä tunteita tarkoitetaan. En mä ainakaan rakastumisen tunnetta tarvi, mutta jonkinlaista kunnioitusta toista kohtaan, eli miehen tulee olla jollain lailla mun kunnioituksen arvoinen että palaan samaan sänkyyn. Ja mieluummin niiin juuri että seksiä ja muuta hauskanpitämistä ja hyvää seuraa kuin vakavassa suhteessa. En halua sellasta. Eli en tarvi sellasta edes suoranaista ihastumisen tunnetta

Vierailija

Minä. En minä siihen mitään tunnetta kaipaa. Seksi nyt vaan on fyysisen panetuksen laukaisemista, ja samoin kun sen voi hoitaa itse apuvälineillä tai käsin ilman tunteita, sen voi hoitaa sellaisen kumppanin kanssa johon ei ole tunteita. Itse asiassa minä tykkään eniten seksistä kun siihen ei liity mitään tunnesidettä kumppaniin, kun se on vain kahden seksinnälkäisen ihmisen satunnainen kohtaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihmettelen niitä, jotka ei tunne mitään seksin aikana. Seksiähän tehdään siksi, että se tuntuu. Himo ja tyydytys on tunteita.

Vierailija

En pysty panemaan naista ilman fyysistä viehätysvoimaa. Pitää olla kiinnostusta mukana. Muutenhan se reiän saisi joka kerta kun lähtee baariin.

Vierailija

Ei panosuhteen miehellä ollut edes ihastusta kohtaani, mutta ei mitään vaikeuksia ollut ylläpitää pitkäkestoista seksiä.