Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

XXL Urheilukaupan Treenitrikoot

Vierailija
22.12.2015 |

Onko jollain muulla kokemuksia XXL treenitrikoista esim. Johaug, Nike, Adidas ja Casell merkeistä?! Olen laittanut merkille että kaikista näistä merkeistä joko peffa tai alushousut (oli sitten hipster / string malli) näkyy läpi häiritsevästi kun ne on jalassa jumpassa tai lenkillä? Onko kukaan muu huomannut samaa.... Taitaa olla hinta/laatusuhteesta kiinni kun XXL myy jopa 30-40% halvemmalla samoja trikoita joita on Intersportissa ja Stadiumilla. Ovat haalineet varastoon ison määrän tavaraa joka on suunnilleen B-laatua verrattuna muiden ketjujen myymiin tuotteisiin. Keskustelua asiasta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun trikoista kanssa meinaa näkyä perse tai stringit, vaikka on ostettu Intersportista, kun on todella ohutta ja hengittävää materiaalia, niinkuin trikoiden pitääkin olla, mut onneksi perseeni on suhteellisen hyvin treenattu.....

Vierailija
2/2 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain muulla kokemuksia XXL treenitrikoista esim. Johaug, Nike, Adidas ja Casell merkeistä?! Olen laittanut merkille että kaikista näistä merkeistä joko peffa tai alushousut (oli sitten hipster / string malli) näkyy läpi häiritsevästi kun ne on jalassa jumpassa tai lenkillä? Onko kukaan muu huomannut samaa.... Taitaa olla hinta/laatusuhteesta kiinni kun XXL myy jopa 30-40% halvemmalla samoja trikoita joita on Intersportissa ja Stadiumilla. Ovat haalineet varastoon ison määrän tavaraa joka on suunnilleen B-laatua verrattuna muiden ketjujen myymiin tuotteisiin. Keskustelua asiasta

Osta kunnon materiaalista tehdyt trikoot, jotka maksavat 100€ ja enemmän, niin ei ole mitään näkymisen harmia.....   Nim. EI HYVÄÄ SAA HALVALLA :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla