Vierailija

Niin?

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis jos oikein ymmärsin, niin maailmassa on ihmisiä jotka syö jotain suklaata ennemmin kuin toista, koska pitää ESITTÄÄ kun joku KATSOO.

Mitä.helvetin. vittua. mä. just. luin? Mitä vitun vittua?

Kertokaa mulle joku tällänen kokoontuminen, tuun sinne työntämään lidlin halvimman suklaan perseeseeni kaikkien katsellessa. Sen jälkeen varmaan kaikki tohditte vapautua niin, että uskallatte syödä milkaa (GULPS APUA) vaikka joku kattoo. (tai lindtiä, en tiedä kummin päin tää jossain porvoon sosiaalisissa säännöissä menee)

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Milkan suklaa on äklömakeaa lasten makuun tehtyä, Lindtillä on ihan hyviä konvehteja ja tummaa suklaata, mutta ei sekään mitään erikoista ole. Milka nyt joka tapauksessa on liian vähäsuklaista omaan makuuni. Lähinnä rasvaa ja sokeria.

Vierailija

Lindt todellakin. Milka on ällömakeaa. Tykkään tummasta suklaasta, esim. Lindtin merisuolasuklaa on ihanaa.

Vierailija

Esittää?! Mitä helvettiä?! Siis ap sä esität jotain kun teet suklaansyömisvalintoja? Että syönpä tässä nyt tätä pahempaa, koska se on muiden mielestä hienoa? Vai mitä helvettiä sä tarkoitat? Tulipa taas uutta järkytyttävää tällekin päivälle.

Vierailija

Lindtiä en ole maistanut mutta milka on ylimakeaa rasvasokerilevy jossa suklaata on varmaan sellaset 1% prosenttia.

Vierailija

Lindtiä. En ole Milkalta vielä maistanut mitään todella hyvää, mutta Lindtiltä olen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.