Ok, nyt mä myönnän sen!
Naisena todellakin saa seksiä milloin vaan, minkälaisilta miehiltä vaan. En olisi ikinä uskonut.
Olen siis nelikymppinen, ylipainoinen yksinhuoltaja. Olen aiemmin ollut Tinderissä kasvokuvilla ja mukavalla seuranhakuilmoituksella, ja ihan mukavia miehiä siellä kohdannut.
Nyt kuitenkin muutin profiilini niin, että kerroin avoimesti olevani reilusti ylipainoinen, ja haluavani ennen kaikkea seksiä. Laitoin vartalokuvankin, ettei tule väärinkäsityksiä. Ja mikä on lopputulos? Nuorilta, viriileiltä ja komeilta miehiltä saa sellaista kyytiä että oksat pois! Ihan niin paljon on tarjolla, kuin vaan jaksaa painaa! Oh my god tää on siistiä! Ymmärrän nyt huomattavasti paremmin miesten katkeruutta tässä asiassa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pääset tuohon tilanteeseen superjulkkiksena, tavismies on näkymätön.
MiesKyllä pitkä komea mies joka ei ole ihan juntti saa hyvin tinderissä. Sukulaisia pojan tiedän ottavan panoseuraa Tideristä milloin vain. Ja onhan hän komea, ikäistensä joukossa korkeintaan yksi poika 20:stä olisi niin komea. Tarkoitan että olisi koulu luokassa aina se luokan komein johon kaikki ihastuvat.
Ei ole koskaan seurustellut kovin pitkään tämä poika eikä edes aijo vielä vaikka on melkein kolmekymppinen kohta.
Olen käsittänyt että Tideristä miehistä saa matcheja suunnattomasti joku 5-15% miehistä ja loput tuskin koskaan.
Näyttää siltä että ihminen on luonnostaan moniavioinen kaikki naiset tahtovat vain parhaat miehet ja heillekin käy panoseuraksi lähes kaikki naiset.
Loput miehet on luonnostaan sitten hyökkäilleet puutteessaan naapuriyhteiskuntiin.Mitä me loput miehet tehdään jotka ei kelpaa naisille? Itsari vai kastraatio?
Hommataan siirtolapuutarhapalstat, kaasukolvit tai kirjastokortit. Kyllä me aina jotain kivaa keksimme.
Tai ryyppää itsensä hengiltä tai matkustelee maailmalla seksituristina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä miehenä toisinaan on tullut runkattua vähän rumemmissakin eväissä, mutta nykyään skippaa kyllä yhdynnän, jos vastapuolen pitäisi kusta muuntajaan seksin sijasta.Nuorena sitä tuli innokkuuksissaan tutustuttua kaikkeen uuteen ja kullini tuskin antaa sitä minulle koskaan anteeksi.Pyydän anteeksi myös tänään.Varaudu kuitenkin siihen, että jossain kohtaa saattaa alkaa hohto katoamaan seksistä, kun ymmärrät että ne jannut ovat siellä vain tyydyttääkseen itsensä ja fantasioivat sinua naidessasi aivan muista naisista.Pyydä näitä jannuja vaikka elokuviin, niin huomaat miten reagoivat.Osa voi ihan ehdottaa jotain 200l jätesäkkiäkin, tai muuntajaa...
Voi sua ressukkaa. Kukaanhan ei pakota ketään yhtymään kenenkään kanssa. Luuletko sä tosiaan, että mä jostain parikymppisistä testosteronihöyryjensä vietävissä olevista jonneista haluan mitään muuta kuin sitä kivikovaa erektiota ja suunnatonta innokkuutta seksin suhteen? Kyllä mulla sinne leffoihin on ihan eri seurat olemassa, samoin kuin hienoihin ravintoloihin, ylipäätään muunlaiseen hauskanpitoon.
Mua ei pätkääkään kiinnosta mistä ja kenestä fantasioivat mun kanssa ollessaan, en lupaa enkä vaadi mitään sen enempää kuin hyvää seksiä. Huvittavaa vaan, että sitä saa näin nelikymppisenä sellaisilta jannuilta, joita ei todellakaan uskaltanut lähestyä parikymppisenä.
Naiset, havahtukaa! Tuolla on ihan uskomaton tarjonta nuoria, komeita miehiä! Jos seksiä elämäänsä kaipaa, niin oikein hyvä vaihtoehto tämä :)
T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä miehenä toisinaan on tullut runkattua vähän rumemmissakin eväissä, mutta nykyään skippaa kyllä yhdynnän, jos vastapuolen pitäisi kusta muuntajaan seksin sijasta.Nuorena sitä tuli innokkuuksissaan tutustuttua kaikkeen uuteen ja kullini tuskin antaa sitä minulle koskaan anteeksi.Pyydän anteeksi myös tänään.Varaudu kuitenkin siihen, että jossain kohtaa saattaa alkaa hohto katoamaan seksistä, kun ymmärrät että ne jannut ovat siellä vain tyydyttääkseen itsensä ja fantasioivat sinua naidessasi aivan muista naisista.Pyydä näitä jannuja vaikka elokuviin, niin huomaat miten reagoivat.Osa voi ihan ehdottaa jotain 200l jätesäkkiäkin, tai muuntajaa...
Voi sua ressukkaa. Kukaanhan ei pakota ketään yhtymään kenenkään kanssa. Luuletko sä tosiaan, että mä jostain parikymppisistä testosteronihöyryjensä vietävissä olevista jonneista haluan mitään muuta kuin sitä kivikovaa erektiota ja suunnatonta innokkuutta seksin suhteen? Kyllä mulla sinne leffoihin on ihan eri seurat olemassa, samoin kuin hienoihin ravintoloihin, ylipäätään muunlaiseen hauskanpitoon.
Mua ei pätkääkään kiinnosta mistä ja kenestä fantasioivat mun kanssa ollessaan, en lupaa enkä vaadi mitään sen enempää kuin hyvää seksiä. Huvittavaa vaan, että sitä saa näin nelikymppisenä sellaisilta jannuilta, joita ei todellakaan uskaltanut lähestyä parikymppisenä.
Naiset, havahtukaa! Tuolla on ihan uskomaton tarjonta nuoria, komeita miehiä! Jos seksiä elämäänsä kaipaa, niin oikein hyvä vaihtoehto tämä :)
Unohdit lisätä säälittävä ressukka :D..Se on kyllä jännä kun mitään ei voi kommentoida nykyään.Sitä on heti vässykkäs, ressukka, rasisiti.Hienoa jos olet sinut itsesi kansssa ja pystyt tosiaan pitämään pöntön viileänä.Itselleni ei ole tähän ikään mennessä vaan tullut ikinä vastaan naista jonka pää kestäisi panopuuna olemista kovin pitkään.Nainen kun haluaa olla myös haluttua muussakin mielessä.Tänne tarvittaisiin selkeästi enemmän tuontivaimoja.Sellaiset 40 tuhatta seuraavan 4v aikana.Tsekki, Bulgaria, Puola, Thaikut.Se tekisi markkinoista monella tavalla mielenkiintoisemmat ja Tinderkin voisi vallan mainiosti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit lisätä säälittävä ressukka :D..Se on kyllä jännä kun mitään ei voi kommentoida nykyään.Sitä on heti vässykkäs, ressukka, rasisiti.Hienoa jos olet sinut itsesi kansssa ja pystyt tosiaan pitämään pöntön viileänä.Itselleni ei ole tähän ikään mennessä vaan tullut ikinä vastaan naista jonka pää kestäisi panopuuna olemista kovin pitkään.Nainen kun haluaa olla myös haluttua muussakin mielessä.Tänne tarvittaisiin selkeästi enemmän tuontivaimoja.Sellaiset 40 tuhatta seuraavan 4v aikana.Tsekki, Bulgaria, Puola, Thaikut.Se tekisi markkinoista monella tavalla mielenkiintoisemmat ja Tinderkin voisi vallan mainiosti :)
Tässäpä taas törmätään useampaan iänikuiseen stereotypiaan:
-seksi on aina jotain, mitä nainen antaa ja mies saa
-nainen ei voi harrastaa seksiä ilman toiveita pitkästä liitosta
-nainen ei voi olla tasavertainen seksisuhteessa, vaan tietysti "panopuu", kuten itse ilmaisit.
Aika väsynyttä mun mielestä, mutta jos se sua lohduttaa jotenkin, niin pidä vaan kiinni väsyneistä ajatusmalleistasi.
Mä taas nautin elämästä. Ja hei, ei mulla ole mitään tarvetta halveksua ja käyttäytyä huonosti noita nuoria miehiä kohtaan, koska en mä ole sellainen ketään kohtaan. Pelin henki on molemmille osapuolille selvä, enkä mä ota mitään henkilökohtaista stressiä heidän fantasioistaan tai muista. Ette te miehetkään varmaan usko, että jokainen nanon seksiä harrastaessaan teidän kanssanne olisi teihin aivan lääpälläön ja rakastaisi sydämensä pohjasta? Oikeasti?
Ps. On aika jännä loukkaantua ressukkaa kutsumisesta, jos itse lähtee vetoamaan kullinsa traumoihin. Se on aika ressukkaa, kuvitella että yhtäkään ihmistä maan päällä kiinnostaisi sun kullisi synkät muistot. Mutta hyvää joulua joka tapauksessa :)
Vierailija kirjoitti:
On tämä asia minullakin ollut tiedossa jo ihan nuorenakin. Olin sitten hoikka syömishäiriöinen, lihaksikas kaappi tai kunnolla pullukka lättäpylly. Aina olisi niin paljon tarjolla, kun jaksaa hoidella. Mutta itse olen varmaan vähän tärähtänyt, kun en ole kovinkaan usein näitä puntissa roikkuvia miehiä halunnut. Olen kovasti viehättynyt niistä hiljaisemmista ja ujommista miehistä, jotka eivät itse uskalla tulla juttelemaan vaan pitää itse tehdä aloite. Kai mulla on naiseksi jotenkin poikkeuksellisen paljon androgeeneja tai jotain.
N32v
Kuulostat ihan joltain taruolennolta. Oishan se kiva jos joku minutkin joskus bongais.
Hommataan siirtolapuutarhapalstat, kaasukolvit tai kirjastokortit. Kyllä me aina jotain kivaa keksimme.