Mitä annatte lahjaksi ihmisillle, jotka eivät halua mitään?
Tämä on tosissaan kysytty, kun osa antaa kuitenkin.
Kommentit (11)
Miksi te annatte, joille on sanottu, ettei toinen tahdo mitään?
Minä en anna mitään, koska olen vain helpottunut, kun toinen ei odota mitään.
En mitään, sillä kunnioitan ihmisten toiveita.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, sillä kunnioitan ihmisten toiveita.
Tämä, niin paljon. Jos sanotaan, ettei mitään, niin sitten ei mitään, kiitos.
En mitään pääsääntöisesti. Joskus olen sanonut että annoin x € Unisefille/ Punaiselle Ristille tms.
Kukkia on viety joulutervehdyksenä
Ei siis ainakaan mitään tavaraa. Tee, kahvi, suklaa, kukka, jotain näistä, mutta herää kysymys että mikä siinä on ettei annettua sanaa voi noudattaa? Jos esim. minä sanon ei, se ennemmin tai myöhemmin tulee myös toiselle osapuolelle todella selväksi että jaa, se tosiaan sanoikin ei...
Ap itse siis ei halua mitään eikä anna lahjoja, mutta silti jotain joka vuosi tulee. Piti kyllä kysyä myös miksi, mutta unohdin sen aloituksesta pois.
Kälyni antaa itse tehtyä ihmisille, joiden kanssa on sopinut ettei lahjoja vaihdeta. Kiva niille sitten, jotka eivät anna kälylle mitään mutta saavat henkilökohtaisesti ajateltuja käsintehtyjä juttuja, mikä on monien mielestä vielä enemmään panostamista kuin jos olisi vaan ostanut jotain pientä. Huoh... Hieman väärin on ymmärtänyt. Älkää muut tehkö näin, jooko.
Jos vastapuoli kumminkin antaa jotain, antaisin takaisin jotain kahvia, suklaata tms. kuluvaa tai sitten raha-arvan. Mutta joskus on niin, että ei halua lahjoja siksi, ettei ole esim. varaa itse antaa mitään. Kyllä noihin kaiken maailman "pikku muistamisiinkin" menee ihan hemmetisti rahaa, jos muistettavia on monta.
Joku tarpeeton ja hirveä koriste-esine on hyvä näpäytys näille itsensä ylentäjille.
Vierailija kirjoitti:
Joku tarpeeton ja hirveä koriste-esine on hyvä näpäytys näille itsensä ylentäjille.
Noh, joku saattaa sitten viettää joulunsa irroitellen himmeliä tukastaan. :3
Herkkuja, jotakin pois kuluvaa, esim. hieno suklaarasia, kahvia, teetä tai sellaista, mistä saaja tykkää. Ei mitään rojua.