Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun kasvoille tapahtuu jos alan käymään kuntosalilla =)

Vierailija
21.12.2015 |

Ikää kohta 50v, kohtalainen peruskunto, melko skrode kroppa, 165/68 eli vähän ylipainoa löytyy.
Jos mä alan käymään kuntosalilla, saan lisää lihaksia, menetän rasvaa ja kiinteuden, mitä tapahtuu mun kasvoilleni. Alkaako ne roikkua koska tämänikäisen iho nyt ei enää palaudu kuten nuoremmalla.
Mä en tarvi mitään viisasteluja vaan asiasta jotain tietäviltä asiallisia vastauksia, kokemuksia jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menetät valtavasti rasvaa, niin joo, kyllä todennäköisesti alat näyttää vanhemmalta. Mutta ei mikään perus harrastustyylinen kuntosalitreeni tuota helposti tee. Sen lisäksi täytyisi syödä tosi vähän ja treenata oikein tosissaan, että saisi rasvaprosentin alas. Esim. jos treenaa, mutta syö sen verran paljon että rasvaprosentti ei mene kovin alas, ei kasvoillekaan tapahdu mitään ihmeellistä.

Vierailija
2/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosi saa porkkanaisen tumman sävyn ja hampaasi valkaistuvat, lisäksi ripsesi pidentyvät ja tuuhenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menetät valtavasti rasvaa, niin joo, kyllä todennäköisesti alat näyttää vanhemmalta. Mutta ei mikään perus harrastustyylinen kuntosalitreeni tuota helposti tee. Sen lisäksi täytyisi syödä tosi vähän ja treenata oikein tosissaan, että saisi rasvaprosentin alas. Esim. jos treenaa, mutta syö sen verran paljon että rasvaprosentti ei mene kovin alas, ei kasvoillekaan tapahdu mitään ihmeellistä.

Tästä tulee varmaan vastaväitteitä mutta saan lihaksia todella helposti (ehkä olenkin oikeasti mies) Olen tehnyt melko ruumiillistä työtä ja minulta on usein kysytty käynkö aktiivisesti kuntosalilla.

Täytyy pitää huoli ettei menetä liikaa rasvaa =)

ap

Vierailija
4/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihosi saa porkkanaisen tumman sävyn ja hampaasi valkaistuvat, lisäksi ripsesi pidentyvät ja tuuhenevat.

Auts =)

Tuleeko tatskojakin ihan itsekseen ? Ja mun kännykkäni alkaa ottamaan pyllystäni kuvia?

ap

täytyy vielä kuitenkin harkita tuota salilla kämistä=)

Vierailija
5/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts =)

Tuleeko tatskojakin ihan itsekseen ? Ja mun kännykkäni alkaa ottamaan pyllystäni kuvia?

ap

Niinpä. Liikunta vanhentaa, rypyt on vaaraksi, jos on ihana hipiä. Ulkoilma ja aurinko rapistaa. Pysyt vaan sisätiloissa etkä tee ääripään liikkeitä, ettei veny iho turhaan. Älä hymyile, älä itke, älä naura. Perusilme pitää ihon hyvänä - nosta leukaa pikkusen yläviistoon, niin se jo rapistunut iho vähän kireemmällä...rypyt oikenee.

Syö paljon rasvaa, niin pyöristyy...sehän näkyy naamassakin...ry py tön.

Vierailija
6/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts =)

ap

Niinpä. Liikunta vanhentaa, rypyt on vaaraksi, jos on ihana hipiä. Ulkoilma ja aurinko rapistaa. Pysyt vaan sisätiloissa etkä tee ääripään liikkeitä, ettei veny iho turhaan. Älä hymyile, älä itke, älä naura. Perusilme pitää ihon hyvänä - nosta leukaa pikkusen yläviistoon, niin se jo rapistunut iho vähän kireemmällä...rypyt oikenee.

Syö paljon rasvaa, niin pyöristyy...sehän näkyy naamassakin...ry py tön.

Kehoitus pysytellä sisätiloissa on mulle jo myöhäistä. Aurinko on jo tehnyt tehtävänsä eli silmäkulmissa on syvät juonteet. Keväät, kesät ja syksyt ulkotöissä, minkäs teet =) Rypyt ei siis sinänsä haittaa.

Pahempaa mun mielestäni on se että kasvot "valahtaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan