Mitä tunteita
koet jos näet kadulla tai kaupassa uskomattoman kauniin ja seksikkään naisen, joka vielä katsoo miestäsi?
Kommentit (5)
Sanon miehelleni ja olen ylpeä. Mieheni ei useimmiten edes huomaa, jos naiset katsovat häntä :)
Ihmiset kun tuppaavat katselemaan ympärilleen, en ainakaan olettaisi että se on yrittämässä ruveta vamppaamaan mun miestäni.
että olisin maailman kaunein ja seksikkäin nainen, joten se että niitä sellaisia tulee kaupassa vastaan, ei olisi yllätys. Se taas, että hän katselisi miestäni, niin katselkoon vaan. Miehessä onkin aika paljon katseltavaa.
Hermostuisin varmaan siis vain "sisäisesti", en hermostuisi mieheni nähden enkä hermostuisi tuolle naiselle.
Tosin kerran mulle on käyny niin, vuosia sitten, kun vasta miehen kanssa alettiin seurustelemaan, että kerran yökerhossa miehelleni tuli joku tuntematon nainen juttelemaan (ei se edes ollu mikään uskomattoman kaunis tai seksikäs) niin mulla palo käämit saman tien ja se naikkonen sai lähtöpassit ennen ku ehti edes ekaa lausettaan saada loppuun. :D
Mun miehen saisi viedä, se olisi sitten sen muijan päänsärky.