Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia patista kainalossa??

Vierailija
20.12.2015 |

Moikka!
Elikka mul on ollu sellai patti jo jonku aikaa kainalossa ja se on ollu vähän aristava. No ekaksi ajattelin että se olisi vaan turvonnu imusolmuke, mutta nyt sille on kasvanu pari kaverii ja koko kainalo on kipee ja vähän turvoksissa. Pointti on nyt se, että pelkään oisko se syöpä tai jotai sellasta vakavempaa. Aika on varattu lääkäriin, mutta haluisin kuulla muitten kokemuksii tälläisistä ja onko lopulta sitte ollukkin kyse jostain vakavemmasta??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on tullu välillä 1-3 n. peukalonpään kokosta pattia kainaloon. Ja ovat aristaneet. Aina kun oon käyttänyt rexonaa, tiiä mikä siinä sitten on...? Mutta oon tulkinnu ne jokseenkin tukkeutuneiksi hikirauhasiksi, pari pesua päivässä ja ei mitään deoo kainaloon niin on parantunut. Voisko sulla olla jotain tämmöstä?

Vierailija
2/3 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tukkeutunut hikirauhanen. Oli sellainen pieni pyöriteltävä pallo kainalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kainalossa mutta rintaan tuli patti ja ehkäsyneuvolan kautta sitten pistettiin röntgeniin ja neulalla otettiin näyte, oli vain jotai vettä tai kudosnestettä tullut hormonaalisesta ehkäsystä eli pillereistä. Mutta pelästytti kyllä, tsemppii! :)