Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi brittikuninkaalliset pitävät poikalapsia talvellakin puolipukeissa shortseissaan?

Vierailija
20.12.2015 |

-

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  joskus ihmetellyt englantilalsten koulupukuja alakoululaisilla,talvella todellakin polvihousut. Vaikka ilmasto on siellä leudompi ,kylmä varmasti on. Joku kansallinen perinne se varmaankin on.

Vierailija
2/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aateliston perinne, poikalapset "esiintyvät" lyhyissä housuissa pienenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aateliston perinne, poikalapset "esiintyvät" lyhyissä housuissa pienenä.

Joo, tämän kyllä tiedän, mutta eikö heilläkin voisi maalaisjärki voittaa. Paleleehan se lapsi kylmemmillä ilmoilla. Mutta ehkä kuninkaallisilla ei ole lupa käyttää maalaisjärkeä?

ap

Vierailija
4/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tosiaankin tuo perinne. Iän mukaan vaatetus. Hyvä ettei jotain seremonioita kun saa pitkät housut.

Vierailija
5/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perinne. Eikä rajoitu vain kuninkaallisiin eikä poikiin. Kintut paljaana joutuvat tytötkin kulkemaan lyhyissä koulupuvun hameissaan.

Vierailija
6/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pitää valittaa Euroopan ihmisasian neuvostolle.

Vierailija
7/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmettelylläsi viittaat Williamin ja Katen "joulukuvaan", niin jossain oli mainittu, että kuva on otettu jo lokakuussa. Ja näkyyhän kuvastakin, ettei vielä ole talvi lähelläkään. Mutta joo, briteissä pikkupojat kulkevat polvihousuissa polvet sinisinä vilusta.

Vierailija
8/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että lyhyetshortsit oli pakolliset alakoulussa. Sitten oppikoulussa koulupukuun kuului pitkät housut. Mies inhoaa shortseja, eikä pidä niit ä kesälläkään, mielummin ohuet pitkät housut.

Vierailija
9/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa yläluokkaan kuuluvien poikalasten "kuuluu" pukeutua lyhyisiin housuihin 8-vuotiaaksi saalla. Vain "wt-lapset" pukeutuvat pitkiin housuihin.

Vierailija
10/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvihousut on brittien erikoisuuksia. Eiköhön George kuitenkin kotioloissa pueta myös pitkiin housuihin. Ainakin paparazzikuvissa on ollut pitkät housut ja jossakin jopa toppapuku.

Vierailija
11/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvihousut on brittien erikoisuuksia. Eiköhön George kuitenkin kotioloissa pueta myös pitkiin housuihin. Ainakin paparazzikuvissa on ollut pitkät housut ja jossakin jopa toppapuku.

Jossakin luki, että ne pukee tahallaan georgea tuollaisiin vaatteisiin julkisiin tilaisuuksiin/kuviin, koska sillä tavalla se on vaikeampi tunnistaa irl sen tavallisissa vaatteissa.

Vierailija
12/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä on ollut viime päivinä melko lämmintä, melkein +20 astetta.

Kyllä tuo minun mielestäni melko lähellä shortsikeliä on, ainakin Suomessa olisi.

Ei minua tuollaisissa lämpötiloissa huvittaisi oikein talvivaateisiinkaan pukeutua.

Vierailija
13/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihan wt:tä laittaa pitkät housut alle 8-vuotiaalle pojalle.

Vierailija
14/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä on ollut viime päivinä melko lämmintä, melkein +20 astetta.

Kyllä tuo minun mielestäni melko lähellä shortsikeliä on, ainakin Suomessa olisi.

Ei minua tuollaisissa lämpötiloissa huvittaisi oikein talvivaateisiinkaan pukeutua.

Tuohan on jo läkähdyttävä helle siellä :D

Kesälläkin oli jotain 20 astetta lämmintä ja brittimedia täyttyi otsikoista, kun ympäri maata niin kuumaan ilmaan tottumattomat britit pyörtyili sarjassa ja sairaaloiden ensiapu täyttyivät aivotärähdyksien ja lämpöhalvauksien takia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi