Peräaukon repiminen ja venyttely?
Kuinka moni teistä saa kiksejä siitä että venyttää itseään niin äärimmilleen, että anukseen voisi työntää kokispullon pohja edellä? Tuntuuko hyvältä?
Kommentit (36)
Tuskin kukaan, kumpi olet m vai n? Arvaan m.
Ette usko kuinka hyvää se tekee kun nainen lykkää kaksi kättä pepuuni
Tummelia liukkariksi ja peppun huuhtelu tietenki ensi..
Kipu ja nautinto on niin lähellä toisiaan
Vaimo fistaa mua joka viikko ja hänkin nauttii/kiihottuu siitä
Puoliso tykkää peppureiän venytyksestä ja mun iso käsi on siellä ollut rystysiä myöden sisällä. Kiihottaa molempia valtavasti ja tavoitteena on vielä saada koko käsi sisään, mutta se vaatii aikaa ja harjoitusta. Kiireellä ei venytys onnistu, mutta kun kiihottaa ensin riitävästi klitoriksen avulla, pikkuhiljaa peppu löystyy. Toki peppureiällä leikkiminen kiihottaa puolisoa myös niin että melko pian sinne menee jo neljä sormea sisään ja pian peukalokin mutta siinä vaiheessa puoliso saa yleensä räjähtävän orgasmin. Aikaa ja paljon kunnollista liukkaria, niin ei tule kipua eikä vahinkoa. Käden jälkeen on sitten peppupanon vuoro, mutta siinä en enää kauaa kestä
Itse olen toivonut että puoliso laittaisi myös kätensä mun peppuun, ei tämä ole mitään alistushommia vaan yhteinen kiva. Se toive vaan ei ole vielä toteutunut
M40
Jos ei ole ikinä kokeillu pyllynreiän venyttelyä, ei voi arvostella. Homoksi se ei tee, vaikka kuvittelette mitä.
gerdrhdh kirjoitti:
Jos ei ole ikinä kokeillu pyllynreiän venyttelyä, ei voi arvostella. Homoksi se ei tee, vaikka kuvittelette mitä.
Homous olisi ihan ok, sitä en pelkää. Pidätyskyvyttömyys sen sijaan olisi ns paska juttu.
Revin perseeni luettuani avauksen.
Kyllä se venytys on kivaa.. Mulla hellu työntää koko käden mun pyllyyn ja hieroo eturauhasta. Kullin nokasta valuu nesteet kun jatkaa eturauhasen hierontaa. Mukavaa hommaa
Ei ole tervettä toimintaa ja kuulostaa homolta.
fistattu mies kirjoitti:
Ette usko kuinka hyvää se tekee kun nainen lykkää kaksi kättä pepuuni
Tummelia liukkariksi ja peppun huuhtelu tietenki ensi..
Kipu ja nautinto on niin lähellä toisiaan
Vaimo fistaa mua joka viikko ja hänkin nauttii/kiihottuu siitä
Oletko kokeillut halkoa?
Saan kiksejä kun revin ja venyttelen porilaisen h u o r a n peräaukon verille.
Kyllä tuntuu hyvältä, minulla isoimmat anustapit noin 10 cm halkaisija joka mahtuu sisään , on nautinto ratsastaa iso tappi ja runkkaa samalla.
Itse nautin usein anaali venytyksestä , tuntuu hyvältä kun iso noin 10 cm halkaisija oleva tappi täyttää anaalin . Rasvaan hyvin ja istun päälle , iso tappi antaa mahtava täyteläinen tunne kun on kokonaan sisässä ja nautin.
M 64 CD 💃
Mahtaa olla mahtava tunne, kun ulosteet tippuvat, mikä minnekin. Pidätyskyky on täysin mennyt. Ei normaalia, peräsuolen rassaaminen.
Voiko kivekset työntää peräaukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tykkää peppureiän venytyksestä ja mun iso käsi on siellä ollut rystysiä myöden sisällä. Kiihottaa molempia valtavasti ja tavoitteena on vielä saada koko käsi sisään, mutta se vaatii aikaa ja harjoitusta. Kiireellä ei venytys onnistu, mutta kun kiihottaa ensin riitävästi klitoriksen avulla, pikkuhiljaa peppu löystyy. Toki peppureiällä leikkiminen kiihottaa puolisoa myös niin että melko pian sinne menee jo neljä sormea sisään ja pian peukalokin mutta siinä vaiheessa puoliso saa yleensä räjähtävän orgasmin. Aikaa ja paljon kunnollista liukkaria, niin ei tule kipua eikä vahinkoa. Käden jälkeen on sitten peppupanon vuoro, mutta siinä en enää kauaa kestä
Itse olen toivonut että puoliso laittaisi myös kätensä mun peppuun, ei tämä ole mitään alistushommia vaan yhteinen kiva. Se toive vaan ei ole vielä toteutunut
M40
Ihme vaimo sulla, sä työntelet sitä, mutta se ei suostu rassaamaan sun peräloosteria!!
Vierailija kirjoitti:
Voiko kivekset työntää peräaukkoon?
Kyllä voi! Se on hyvin suosittua etenkin kypsempään ikään ehtineiden miesten keskuudessa. Eivät heilu ja luiskahtaneet uimahousujen lahkeesta kun on esim. rannalla katsastamassa tarjontaa.
Vaimon kanssa tilattiin tällänen härveli, on aika näppärä tähän touhuun eikä tarvi nyrkkiä käyttää :)
https://www.salapalatsi.fi/anaalilelut/7995-peraeaukon-levitin-triple-m…
Se on kiva sitten vähän vanhempana, kun ei enää sulkijalihas pidä ja paskaa valuu lahkeesta joka kauppareissulla.
Tuskinpa siitä muut saa kiksejä kuin sinä.