Käsiä vessan jälkeen pesemätön ystävä ja itsetehdyt ruokalahjat...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miköhän pöpö kestää uunin...
Eikö uunissa paistettuihin pipareihin kosketa paistamisen jälkeen käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö uunissa paistettuihin pipareihin kosketa paistamisen jälkeen käsin?
Ja käsiä pesemätön ystävä varmaan ottaa kertakäyttöhanskat käteen laittaessaan likaisilla käsillä leivotun kuivakakun sellofaaniin? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki itsetehdyt ruokalahjat ole käyneet uunissa, esim. rocky road, piparien koristeluaineet yms.
En vaan ikinä tuu ymmärtään näitä ihmisiä, joille se käsienpesu on niin ylivoimaisen hankalaa. Siis se vie ensinnäkin alle MINUUTIN, kun vessakäynnin jälkeen laittaa saippuan, huuhtele kädet ja kuivaa ne. Ennen leivontaa voi nopeasti pesaista kädet, niin vieraatkin voivat syödä hyvällä omatunnolla leipomuksia ilman ällöttäviä mielikuvia.
Onko kasvatuksessa puute vai onko näillä ihmisillä päässään jotain häikkää, kun noinkin yksinkertaista ja itsestäänselvää asiaa eivät hoksaa?
"Käsiä vessan jälkeen pesemätön ystävä..."
:D
Suoraan roskiin, ja kertoisin syynkin. En pystyisi pitämään minkäänlaisia kaveruussuhteita tuollaisten kanssa. Oksettavaa!
Antaisin ne jatkolahjaksi anopille.
Käsien vessan jälkeen pesemättömyys alkaa jo kiristää välejä ystävän kanssa. Kiireellä vaan vessasta ulos samantien kun on vetänyt pöntön bakteereja kihisevästä pöntönnupista. Nyt toi lahjaksi lohipateeta, joka menee saman tien roskiin. Minusta tämä ihminen ei kunnioita eikä arvosta minua. Itse pesen kädet aina moneen kertaan jos teen ruokaa toisille, pesen niitä vielä heidän nähtensä tarkoituksella ettei heidän tarvitse olla huolissaan.
Tämä käsiä pesemätön on vieläpä töissä koulun keittiössä, ja kun olen huomauttanut, loukkaantuu ja tiuskaisee että tietää keittiöhygieniasta varmasti enemmän kuin minä. Ja silti jatkaa samaan malliin, saatana.
Roskiin laittaisin, jos olisin varma siitä, ettei pese käsiään.
Sanoisin, että jos tahdon leipomuksia, leivon niitä itse. Ystävä toi juhliin voileipäkakkuja joihin oli paineltu juustoraastetta kylkiin. Käsiä ei pestä vessassakäymisen jälkeen ja vielä vähän sairaana leipoikin. Skippasin voileipäkakun.
Roskiin saman tien.
Kaverin juhlissakaan en koskaan syö hänen tekemäänsä piirakkaa/kakkua, sillä tiedän, ettei viitsi pestä ennen leipomista käsiään.