Rare export annatteko lasten katsoa?
Kohta alkaa toi leffa, musta oli hyvä kun joskus näin, tekis mieli katsoo lasten kanssa mutta onko liian raju 9 ja 11 vuotiaille
Kommentit (7)
Ohjelmatiedoissahan on maininta että on k12!!!
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmatiedoissahan on maininta että on k12!!!
Eli silloin voi 9v. katsoa aikuisen kanssa.
Katsottiin eilen 10-v pohan kanssa. Omasta mielestäni oli tosi hyvä ja hauska. Aika paljon kiroilua, ja vähän hurjat tontut puhumattakaan itse pukista.
Poika halusi pitää illalla valon päällä ja sanoi että oli jännä.
Monella tapaa erikoinen elokuva. Ei yhtäkään naista ja lapsia pelotti vaikka siinä elokuvassa ei tapahtunut mitään.
Lasten kauhuleffa monsterhouse oli pelottavampi. Poika kävi kahdesti eteisessä sen aikana ja nukkui vieressä.
Kerta haluavat katsoa jänniä, pelottavia niin ihan oma vika. Tietävät kyllä että elokuvat on satuja.
Vanhin on kauhufriikki ja nuoremmat on ihan suosiolla eri huoneessa kun katsotaan teiniksin kanssa kauhuja.
Muutama vuosi sittten katsottiin et. Poika kysyi kesken filmin että koska niitä avaruushirviöitä tulee? Hieman nauratti, hyvin se et toimii edelleen. Kaikki tykkäsi.
Itse en katso suomalaisia elokuvia. Viimeinen ja josta maku meni tyystin oli agentti 000.
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin eilen 10-v pohan kanssa. Omasta mielestäni oli tosi hyvä ja hauska. Aika paljon kiroilua, ja vähän hurjat tontut puhumattakaan itse pukista.
Poika halusi pitää illalla valon päällä ja sanoi että oli jännä.
Lasten mielestä jännä, omasta mielestä tylsä.
En antaisi tuonikäisten katsoa, edes vanhempien seurassa. Kielenkäyttö ja leffan yleinen synkkyys, ei sovi edes herkemmille aikuisille.
Itse pidin tästä vähän poikkeavasta kotimaisesta joulusadusta.