Joulu on perseestä
Ei kiinnosta. Tekopirteiden ihmisten kaupallinen kulutusjuhla. Mitään joulukoristeluja minulla ei ole, lahjoja en osta kenellekään enkä lähetä kortteja. Joulu voi mun puolesta mennä vaikka vittuu.
Kommentit (14)
No älä sitten vietä joulua, helppoa.
joulu olis muuten ok, mutta ne jouluruuat...
No varmaan se on noin joidenkin kohdalla.
Itse olen ehkä enempikin melankoliaan taipuvainen ihminen ja inhoan ostohysteriaa, mutta joulusta pidän kyllä kovasti. Sellaisena kuin minä sitä vietän rakkaiden kanssa pienesti.
Joulu oli jees, jos siihen ei olisi revitty mukaan Jeesusta ja kulutusjuhlaa ja kaikkea muuta pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Tekopirteiden ihmisten kaupallinen kulutusjuhla. Mitään joulukoristeluja minulla ei ole, lahjoja en osta kenellekään enkä lähetä kortteja. Joulu voi mun puolesta mennä vaikka vittuu.
tonninseteli.jpg
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ihmiset ostavat ja valmistavat ylenmäärin pahalta maistuvaa ruokaa. Missä järki?!
Ehkä se ei kaikkien mielestä maistu pahalta? Esimerkiksi itse en keksi yhtään perinteistä jouluruokaa, joka olisi mielestäni pahaa...
Meillä syödään jouluna, kuten muutenkin, mieluista ruokaa.
Miksi pitäisi hankkia/tehdä jotain, josta ei pidä?
ssss kirjoitti:
traskausfetissimies kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ihmiset ostavat ja valmistavat ylenmäärin pahalta maistuvaa ruokaa. Missä järki?!
Ehkä se ei kaikkien mielestä maistu pahalta? Esimerkiksi itse en keksi yhtään perinteistä jouluruokaa, joka olisi mielestäni pahaa...
No entäs ne määrät? Kaupat on täynnä isoja kinkkuja ja kalkkunoita, joita ei muina vuodenaikoina näy, noin esimerkiksi.
Jouluna mässäillään. En näe siinäkään ongelmaa.
ssss kirjoitti:
ssss kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs ne määrät? Kaupat on täynnä isoja kinkkuja ja kalkkunoita, joita ei muina vuodenaikoina näy, noin esimerkiksi.
Vähän aavistelen, että lautasellesi eksyneellä sialla voisi olla jotain sanottavaa tuosta, mutta mätä menemään minun puolestani. 🐷
Annoin 'yläpeukun' söpöydestä.
En tiennyt, että olet eläinten asialla. Se on toki minustakin tärkeää.
ssss kirjoitti:
ssss kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aavistelen, että lautasellesi eksyneellä sialla voisi olla jotain sanottavaa tuosta, mutta mätä menemään minun puolestani. 🐷
Tuskin sillä sialla mitään sanottavaa olisi, ellet ole tiennyt niin siat ei osaa puhua joten sanottavakin jää aika vähäiseksi.
Olen samaa mieltä.