Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri mahdollisuus, että raskaudun?

Daiju
19.12.2015 |

Taas yksi tyhjäpää, joka ei tiedä mistään mitään kyselee täällä tätä asiaa...

Mutta oletteko huomanneet mitään oireita tai tuntemuksia munasolun kiinnittyessä?

Harrastimme mieheni kanssa seksiä muutama päivä sitten ja käytimme osan ajasta ehkäisynä kortsua.
Olimme kummatkin sen verran hiprakassa, emmekä oikein ole varmoja laukesiko mieheni kertaakaan sisälleni silloin kun emme ehkäisyä käyttäneet... Huoh.
Minulla on nyt näinä päivinä ovis ja olen tänään tuntenut aivan alavatsassa, tai oikeastaan kai voisi sanoa, että kohdun kohdalla sellaista ihme muljahtelua ja "nykimistä". Vaikea selittää miltä tuntuu... Kaverini tokaisi, että se on vain ilmaa, mutta yleensä mulla on ilmaa kyllä enemmän tuossa mahan kohdalla.
Jos oletetaan ettei mieheni lauennut sisääni kun emme käyttäneet kortsua niin mitkä mahikset tässä nyt voisi olla että pamahdan paksuksi?? Osa sanoo ettei touhutipoista raskaudu ja osa naisista on tullut tyyliin raskaaksi vaikka on syönyt pillereitä jne.
Mitä mieltä olette...?

Vauva ei suunitelmissa ole ja minua vähän huolestuttaa, kun tämä ovis osui juuri nyt kohdalle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt voi elää jopa 5pv siellä. Touhutipoista voi raskautua myös. Teepä testi parin viikon päästä...

Vierailija
2/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit hakenut jäkiehkäisyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittiöt voi elää jopa 5pv siellä. Touhutipoista voi raskautua myös. Teepä testi parin viikon päästä...

Tietysti teen... Toivotaan, että ne menkat nyt kuitenkin alkaisivat kuitenkin ajallaan. 

Lähinnä ajattelin vain, että onko täällä ollut millaisia "oireita" naisilla siitä kiinnittymisestä. Voiko sitä ylipäätänsä edes tuntea?

-ap

Vierailija
4/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla vasta kohta on ovulaatio niin juu, ei ole KIINNITTYMISKIPUJA nuo sun ilmavaivat.

Ne jotka on tulleet pillereiden aikana paksuksi on kuitenkin SAANEET ne lastit sisään. Sä et saanut.

Ei me voida mitään todennäköisyyksiä sulle laskea, kun ei edes tiedetä kuinka hedelmällisiä tai hedelmättömiä sinä tai miehesi olette....

Vierailija
5/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sellainen voimakas painon tunne alavatsaan ennen kuin totesin, etteivät kuukautiset tulekaan. Ei mitään nykimistä, vaan ihan kuin olisi iso kivi sisällä. 

Tämä tuli jokaisen raskauden aikana ja jo toisella kerralla tietysti tunnistinkin sen. Ennen kiinnittymistä en varmastikaan tuntenut mitään. Kyllä tämä tunne myöhemmin tuli, mutta kuitenkin hyvissä ajoin ennen oletettua kuukautisten alkua. 

Vierailija
6/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla vasta kohta on ovulaatio niin juu, ei ole KIINNITTYMISKIPUJA nuo sun ilmavaivat.

Ne jotka on tulleet pillereiden aikana paksuksi on kuitenkin SAANEET ne lastit sisään. Sä et saanut.

Ei me voida mitään todennäköisyyksiä sulle laskea, kun ei edes tiedetä kuinka hedelmällisiä tai hedelmättömiä sinä tai miehesi olette....

En tietääkseni sanonut, että minulla on "vasta kohta" ovulaatio. Sanoin, että se on näinä päivinä, tarkoittaen eilen tänään huomenna akselia. Enkä myöskään sanonut, etten saanut lastia sisään. Sanoin, että jos oletetaan, ettei mies lauennut sisääni. 

Olen siis täysin tietoinen, että jos minulla on tänään ovis, niin voin raskauta koska seksistä on aikaa about 40h. 

Halusin lähinnä tietää, että millaisia tuntemuksia naisilla on ollut siinä kiinnittymisvaiheessa tai onko kukaan ylipäätänsä huomannut mitään erityistä verrattuna "normaaliin" ovulaatioon.

-ap

Vierailija
7/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli sellainen voimakas painon tunne alavatsaan ennen kuin totesin, etteivät kuukautiset tulekaan. Ei mitään nykimistä, vaan ihan kuin olisi iso kivi sisällä. 

Tämä tuli jokaisen raskauden aikana ja jo toisella kerralla tietysti tunnistinkin sen. Ennen kiinnittymistä en varmastikaan tuntenut mitään. Kyllä tämä tunne myöhemmin tuli, mutta kuitenkin hyvissä ajoin ennen oletettua kuukautisten alkua. 

Minä taas odottelin juuri tuonlaisia oireita kun raskaaksi oli tarkoitus tulla, mutta eipä ollut mitään. Vatsa tuntui koko ajan ihan normaalilta, rinnat ei turvonneet eikä olleet kipeät (kuten moni kuvailee jo alkuraskaudessa olleen). Ainoa oire ihan alussa oli se, että tietyistä hajuista tuli todella paha olo ja sen perusteella tajusin testinkin tehdä.

Eli ap, tuntemukset voi vaihdella todella paljon raskauden aikana, eikä niiden perusteella pidä olettaa/olla olettamatta mitään. Tee raskaustesti sopivaan aikaan, se on ainoa tapa varmistaa mitään.

Vierailija
8/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta... Nyt kun sanoit tuon sanan "kivi", niin siltä se juuri tuntuu nytkin kun istun. 

-ap

Vierailija
9/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas odottelin juuri tuonlaisia oireita kun raskaaksi oli tarkoitus tulla, mutta eipä ollut mitään. Vatsa tuntui koko ajan ihan normaalilta, rinnat ei turvonneet eikä olleet kipeät (kuten moni kuvailee jo alkuraskaudessa olleen). Ainoa oire ihan alussa oli se, että tietyistä hajuista tuli todella paha olo ja sen perusteella tajusin testinkin tehdä.

Eli ap, tuntemukset voi vaihdella todella paljon raskauden aikana, eikä niiden perusteella pidä olettaa/olla olettamatta mitään. Tee raskaustesti sopivaan aikaan, se on ainoa tapa varmistaa mitään.

Kiitos vastauksesta :)

Teen testin tottakai ja yritän nyt olla ajattelematta asiaa liikaa, koska alitajunta on aika hurja kaveri välillä.

-ap

Vierailija
10/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittyminen tapahtuu noin viikon kuluttua hedelmöittymisestä.

Vierailija
11/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietääkseni sanonut, että minulla on "vasta kohta" ovulaatio. Sanoin, että se on näinä päivinä, tarkoittaen eilen tänään huomenna akselia. Enkä myöskään sanonut, etten saanut lastia sisään. Sanoin, että jos oletetaan, ettei mies lauennut sisääni. 

Olen siis täysin tietoinen, että jos minulla on tänään ovis, niin voin raskauta koska seksistä on aikaa about 40h. 

Halusin lähinnä tietää, että millaisia tuntemuksia naisilla on ollut siinä kiinnittymisvaiheessa tai onko kukaan ylipäätänsä huomannut mitään erityistä verrattuna "normaaliin" ovulaatioon.

-ap

Voi typerys! Luuletko, että jos tulee raskaaksi niin ovulaation sijaan tapahtuu kiinnittyminen??? Se ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti ja tuntuu normaalilta ovulaatiolta. Sitten munasolu lähtee liikkeelle, kuten normaalisti. Se hedelmöittyy munanjohtimessa joka ei tunnu missään. Sitten menee KAHDEKSAN päivää, ennenkuin itse kiinnittyminen tapahtuu jos tapahtuu.

SULLA EI EDELLEENKÄÄN OLE KIINNITTYMISTUNTEMUKSIA jos ovuloit eilen, tänään tai huomenna.

Pieraise kunnolla ja hae kirjastosta vähän jotain asiaankuuluvaa luettavaa. Aloita vaikka lastenhyllyn "mistä lapset tulevat" kirjalla. Sitten pikkuhiljaa siirryt sinne lääketieteen hyllyille...

Vierailija
12/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 h eli ehdit vielä hakes jälkiehkäisyn.

Vierailija
13/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta... Nyt kun sanoit tuon sanan "kivi", niin siltä se juuri tuntuu nytkin kun istun. 

-ap

Ei hyvää päivää... Voin luvata, että juuri nyt et ole raskaana 100% varmuudella. Jos sulla vasta näinä päivinä on ovulaatio. Että turhaan etsit itsestäsi raskaus tai kiinnittymisoireita :'D ne tulee sitten 8-14 päivän päästä siitä ovulaatiosta, kun raskaus kohdussa alkaa. Raskaus alkaa kiinnittymisestä, ei hedelmöittymisestä.

Vierailija
14/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Voi typerys! Luuletko, että jos tulee raskaaksi niin ovulaation sijaan tapahtuu kiinnittyminen??? Se ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti ja tuntuu normaalilta ovulaatiolta. Sitten munasolu lähtee liikkeelle, kuten normaalisti. Se hedelmöittyy munanjohtimessa joka ei tunnu missään. Sitten menee KAHDEKSAN päivää, ennenkuin itse kiinnittyminen tapahtuu jos tapahtuu.

SULLA EI EDELLEENKÄÄN OLE KIINNITTYMISTUNTEMUKSIA jos ovuloit eilen, tänään tai huomenna.

Pieraise kunnolla ja hae kirjastosta vähän jotain asiaankuuluvaa luettavaa. Aloita vaikka lastenhyllyn "mistä lapset tulevat" kirjalla. Sitten pikkuhiljaa siirryt sinne lääketieteen hyllyille...

Sivuhuomio, mutta mua häiritsee, kun täällä vastataan näin pilkallisesti. "Voi typerys, pieraise kunnolla ja mene lastenhyllyn luo". 

Joo ihmiset voi olla joskus hölmöjä, mutta ei anna kamalan fiksua kuvaa myöskään tällainen vastaaminen. Jotkut ei esim. oo tulleet ajatelleeksi ovulaatiota tms. En mäkään ennen kuin itse alkoi ajatella raskautta. 

Ylipäätään netissä harmittaa tämä ylimielisen nokkela keskustelukulttuuri. Onneksi läheskään kaikki eivät ole sellaisia. 

Vierailija
15/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei hyvää päivää... Voin luvata, että juuri nyt et ole raskaana 100% varmuudella. Jos sulla vasta näinä päivinä on ovulaatio. Että turhaan etsit itsestäsi raskaus tai kiinnittymisoireita :'D ne tulee sitten 8-14 päivän päästä siitä ovulaatiosta, kun raskaus kohdussa alkaa. Raskaus alkaa kiinnittymisestä, ei hedelmöittymisestä.

Usko pois, tiedän kyllä itsekin etten tällä hetkellä ole raskaana. Sanoinkin tuossa alussa, että "mitkä mahikset tässä nyt voisi olla että pamahdan paksuksi??". 

Juuri nyt vaan on ihan ihmeellinen tunne mahassa/kohdussa (nipistelyiden lisäksi), jota en muista, että koskaan aikasemmin olisi oviksen aikana ollut. 

-ap

Vierailija
16/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sivuhuomio, mutta mua häiritsee, kun täällä vastataan näin pilkallisesti. "Voi typerys, pieraise kunnolla ja mene lastenhyllyn luo". 

Joo ihmiset voi olla joskus hölmöjä, mutta ei anna kamalan fiksua kuvaa myöskään tällainen vastaaminen. Jotkut ei esim. oo tulleet ajatelleeksi ovulaatiota tms. En mäkään ennen kuin itse alkoi ajatella raskautta. 

Ylipäätään netissä harmittaa tämä ylimielisen nokkela keskustelukulttuuri. Onneksi läheskään kaikki eivät ole sellaisia. 

En taida ehtiä nyt kirjastoon, mutta katsellaan vaikka ensi viikolla! 

-ap

Vierailija
17/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Usko pois, tiedän kyllä itsekin etten tällä hetkellä ole raskaana. Sanoinkin tuossa alussa, että "mitkä mahikset tässä nyt voisi olla että pamahdan paksuksi??". 

Juuri nyt vaan on ihan ihmeellinen tunne mahassa/kohdussa (nipistelyiden lisäksi), jota en muista, että koskaan aikasemmin olisi oviksen aikana ollut. 

-ap

Etkö nyt ymmärrä, että tämänhetkiset tuntemuksesi eivät liity mitenkään hedelmöittymiseen tai kiinnittymiseen, niin niitä tuntemuksia on ihan turha ihmetellä. Ne eivät kerro sulle mitään siitä oletko mahdollisesti tulossa raskaaksi. Ne eivät VOI liittyä mitenkään tulevaan raskauteen. Sulla on ihan muita mahavaivoja. Fiksumpaa olisi miettiä, onko joku ruoka aiheuttanut vatsaoireet vaiko virtsiitti... Vauvatuntemuksia voit alkaa kuulostelemaan vasta puolentoista viikon kuluttua. Sitä ennen kaikki tuntemukset on vaan ihan jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi