Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnittymiskivuista?

13.02.2006 |

Hei,

Olisiko täällä ketään, joka olisi tuntenut mahdollisia kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millaisia ne oli?

Olin viime perjantaina tosi kipeänä mahasta. Piti aivan lähteä töistä kotiin, kun oli niin ikävä olo ja kuvotus. Saatoin kyllä syödä eikä oksentaa tarvinut... Mutta lähes vuorokauden olin niin kipeänä, ettei oikein tiennyt miten päin olisi voinut olla.

Kipu oli enimmäkseen koko alavatsalla, siinä navan alla, mutta ylävatsassakin oli sellainen turvottava olo ja polttelua... Lämmöt oli/on normaalia korkeammalla, mutta olo ei silti ole kuumeinen.

Viikkoa aikaisemmin tunsin oviskipuja, joten tietysti sitä haluaa vauvakuumeisena toivoa, että tämä vatsakipu olisi johtunut vauvoihin liittyvistä asioista. =)

Nyt olo on jo jokseenkin normaali, mutta kyllä alavatsalla silti on sellaista lievää painontunnetta...

Tiedänhän minä toki, että viikon päästä se testaamalla selviää...

Olisi silti kiva tietää, jos jollain on ollut vastaavaa.

-cactus-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä olen omasta mielestäni tuntenut nuo kiinnittymiskivut, minulla oli silloin alavatsanipistelyjä jotka oli aika voimakkaita sekä välillä tuo kipu siirtyi selän puolelle koskemaan alaselkään ja oikeassa lonkassakin oli jonkinlaisia hermosärkyjä. Ja koska vastaavanlaisia ei ole aiemmin ollut, luulen että ne oli juuri näitä kiinnittymiskipuja, huonosta olosta en muista oliko sitä. Ja myöhemmin sain todeta tulleeni raskaaksi.

vauva06 rv9+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistasi...

Vaikuttaa siltä, ettei vastaavia kokemuksia ole kovin paljon, koska emme tämän enempää ole saaneet vastauksia...

Pianhan tässä nähdään tuleeko plussaa testiin ja jos tulee, niin sitten kyllä uskon kipujen olleen kiinnittymisestä johtuvia. =)

Onnellista odotusta sinulle!

-cactus-