Miksi käytte K-marketissa ja Citymarketeissa?
Miksi maksatte samoista tuotteista enemmän kuin S-ryhmän kaupoissa tai Lidlissä? En ole koskaan ymmärtänyt ideologista kaupan valintaa tai tietyn ryhmän välttämistä. Hinta ratkaisee ja laatu.
Kommentit (51)
Käyn kaikkien ketjujen kaupoissa hakemassa ne halvimmat tarjoukset. K-Marketeista ja Citymarketeistakin voi tarjoustuotteita saada reilusti halvemmalla kuin kilpailevista ketjuista. Esim. tällä viikolla ostin Citymarketista 10 kpl paketin kananmunia hintaan 0,79 €, Lidlissä täsmälleen samat munat maksavat 1,19 €.
Lidlistä ei saa Valion tuotteita. Oulun seudulla S-mafia on levinnyt liikaa.
Koska mulle ei ole hinnalla väliä. K-Supermarket on lähimpänä, siksi käyn siellä. Prisma olisi toisiksi lähinnä, mutta se on niin kamalan iso että turhauttaa pyöriä siellä. Lidlissä on omaan makuuni liian pieni ja huono valikoima (hedelmät, lihat, leivät, maitotuotteet, vaipat jne).
Niin, jokaisellahan ihmisellä sijaitsee lidl, s-ketjun suuri liike sekä citymarket kaikki samalla, yhtä hyvällä etäisyydellä kodista.
Minä haen hyvät tarjoukset kaikista kaupoista.
Ei siinä ole mitään ideologista valintaa kaupan valinnassa sitten 80-luvun. K-ryhmän Citymarket on edullinen, tietty jos haluaa kerryttää bonusta ostaessaan hieman kalliimpaa tavaraa kannattaa mennä S-ryhmän kauppaan. Lidl painii eri sarjassa.
Käyn ostoksilla lähimmässä kaupassa mikä on alepa sekä työmatkalla poikkean hakaniemen s-marketissa. Lidlit ja sittarit liian kaukana.
Paras valikoima, laadukas lihatiski, kotimaiset pirkkatuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tarjouksia, pysyttelen niissä.
Kerro minulle yksikin hyvä k-kaupan tarjous. Minä katson aina kaikkien kauppojen tarjoukset läpi ja totean aina, etteipä taas tarvi Lidlin lisäksi muualla poiketa.
Otetaanpa yksi esimerkki parhaillaan voimassa olevista Cittarin tarjouksista. 900 gramman nakkipaketti plussatarjouksena 1,99€. Lidlissä vastaavan jauhonakkipaketin normaalihinta 1,82€. Ja juu, ei kuulu omiin vakiostoksiini. Katsoin vain Cittarin tarjoukset läpi ja otin yhden esimerkin, jolle suora verrokki Lidlistä löytyy. Mutta pääsääntöisesti menee juuri näin, eli K-kauppojen tarjouksetkaan ei yllä Lidlin normaalihintoihin. Minulla plussakortti on lojunut laatikossa jo muutaman vuoden käytännössä käyttämättömänä, kun ei ole varaa käydä K-kaupoissa.
Mä käyn Cittarissa erikoisherkkujen takia. Taffelit 1,99 € pussi, Juhlamokka x 3 on 9,50 €, Ben & Jerry's 3 x 10 €. Sitten sieltä esim. Parasta kondensoitua maitoa, Prismassa huono merkki. Suklaista kondensoitua maitoa jne.
Cittarin tarjoukset on peestä. Monesti esim. Lihapuolella on hyvä tarjous ja paikanpäällä huomaan, että kyseessä on joku erikoiskoko, normaalia paljon pienempi. Tuotteen tavallinen koko myydään Prismassa ilman tarjousta halvemmalla.
Cittariin tulee myös aina ekana erikoistuotteet. Jopa K-kauppoihin tulee ennen Prismaa.
Prismassa oli myynnissä erikoiserä Maraboun Nonstop suklaata, se loppui melkein heti, mutta Cittarissa sitä on edelleen.
Meidän Prismassa on tosi huono joulusuklaavalikoima tällä viikolla. Viikko jouluun ja heillä hyllyt puoli tyhjinä. Cittarissa taas on hirveät röykkiöt kaikkia suklaarasioita.
Prismassa joku hoitaa työnsä huonosti ja näin ollen pakottaa vakioasiakkaat Cittariin.
Mun lähellä on sekä Lidl, S-market että K-market. Ei pidä paikkaansa että K-market olisi aina kalliimpi kuin muut ryhmät, moni tuote on siellä halvempaa. Teen aina kauppalistan ja menen sen mukaan siihen kauppaan, missä on halvimmat tuotteet. Seuraan myös tarjouksia. Toki en tiedä minkälaiset hinnat muissa kaupungeissa on, mutta näin on mun lähikaupoissa.
Olen töissä K-kaupan vieressä. Siis työpaikan ovelta ehkä 20 metriä kauppaan. Kesken työpäivän voin hakea siitä lounaan, mutta muihin kauppoihin olisi useampi kilometri. Samoin töistä lähtiessä kätevä napata ruoat äkkiä mukaan ja nousta bussiin.
Vaikka olen säästeliäs, muutaman kymmenen sentin tai parin euron säästön vuoksi en ala tekemään erikseen kauppareissua.
Asiointi jotenkin sujuvampaa, tosi hyvät kala., liha ja vihannesosastot.
Hyvät täytetyt patongit.
Hyvä palvelu.
Ei minulle ainakaan muutaman sentin alhaisempi hintataso ole oleellista.
Käyn just siinä kaupassa, mikä miellyttää!
Citymarket on lähin iso kauppa, kävelymatkan päässä. Kaikkiin muihin pitäisi erikseen lähteä autolla. Siellä on riittävä valikoima, ja esim. saa hedelmät irtomyynnistä eikä monen kilon säkeissä (vrt. Lidl). Mies myös haluaa boikotoida osuuskauppaa, joka määrää kotikaupungissamme aivan liian paljon ja huonontaa tiettyjen palveluiden tasoa ja valikoimaa ylivaltansa turvin. Minä kävisin mielelläni Prismassa, jos se olisi lähempänä, mutta miehellä tosiaan tuo ideologia taustalla. Siellä on erinomainen valikoima tuotteita ja ok hinnat. Mutta sijainti ratkaisee joka tapauksessa tällä hetkellä, eli ei tarvitse aiheesta riidellä.
Parempi hevi-osasto ja valikoima. Täällä ainakin s-kauppojen hevi osasto on aika surkea näky.
Hyviä tarjouksia, pysyttelen niissä.