Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä finni, illalla juhlat

Vierailija
19.12.2015 |

Apua apua:D hirveä finni poskessa. Nyt ensiapuvinkkejä, illalla isot juhlat, joussa olisi mulava näyttää freesiltä. Yritin painaa pumpulipuikolla, jossa on desinfiointiainetta. Onko muita ideoita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään sille noin lyhyessä ajassa. Parempi ettet ronki sitä niin se ei tulehdu/kasva vielä isommaksi.

Vierailija
2/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi se nyt on – törkeä vai hirveä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehduskipulääke? Auttaa joskus mulla.

Vierailija
4/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristat sen tietysti... mitä ihmeen pumpulipuikolla painelua? Kas, kun ei höyhenellä sivelyä? Ei se mihinkään ehdi kuivua tänään vaikka kuinka lotraisit desinfiointiaineen kanssa. 

Sitten kunnon peite päälle. Kai sulla kunnon peitevoidetta on? 

Vierailija
5/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis riippuu siitä, onko se finni puristamiskunnossa vai ei. Jos ei ole, ei sitä kannata enempää sörkkiä. Jos taas saat puristettua mädät pois, tee se heti. Sen jälkeen sivelet kohdan jollain alkoholipitoisella nesteellä ja annat olla meikkaukseen asti. Älä purista niin kovaa, että ympäröivä iho kärsii tai lähtee kuoriutumaan pois.

Vierailija
6/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on sinkkivoidetta niin kokeile sitä. Paksu kerros. Jos on ärtynyt tai punoittaa, niin ainakin rauhoittaa ihoa. 

Vierailija
7/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei voi peittää pitää korostaa! Eli ruskealla kynällä kun värjäät muuttuu kauneuspilkuksi! :)

Vierailija
8/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei voi peittää pitää korostaa! Eli ruskealla kynällä kun värjäät muuttuu kauneuspilkuksi! :)

Harvoin täällä repeän, mutta nyt se tapahtui :D. Itselläkin maailmanluokan finni leukaperissä ja jos sen värjäisin ruskeaksi niin alueesta tulis läpimitaltaan joku 1,5 senttiä :D

Vierailija
9/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole puristuskunnossa voisit kokeilla jääpalaa. Viilentää ja rauhoittaa. Vältä liikaa ronkkimista, pahentaa tilannetta.

Vierailija
10/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä leppäkerttu, jalat ja muutama musta piste :)

Vierailija
11/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel your pain! Mulla on maailmanluokan finni leuassa, siis semmonen reilu sentti läpimitaltaan ja punainen ja kuumottava! Onneksi mulla ei ole juhlia! Maanantaina töihin, pitää toivoa että ihmistyn siiheksi!

Vierailija
12/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ihmeitä aikaan murskatusta ibuprofeiinista ja vesitipasta tehdyn tahnan avulla. Puhdistetun finnin päälle 20mä minuutiksi. Punoitus on kadonnut ja usein tali tullut näkyviin, jolloin finnin on voinut puristaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän