Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni niin hermo 5v:n kanssa pelikaupassa eilen

Vierailija
19.12.2015 |

Sovittiin että saa valita itselleen joululahjaksi tietokonepelin sillä ehdolla että se on lasten peli. No eiköhän ottanut ensimmäisenä käteensä GTA- pelin. Sanoin että laita se pois, ei ole lasten peli. Heittäytyi meritähdeksi kaupan lattialle ja rääkyi niin että koko kauppa kaikui. Voin vain kuvitella mitä muut ajattelivat. Lähdettiin sitten ilman mitään peliä. Ei ole edes uhmaiässä saanut tuollaista kohtausta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen ihminen (ainakin joilla on lapsi) ymmärtänyt että lapset nyt välillä käyttäytyvät noin.

Vierailija
2/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meritähdeksi :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ihminen (ainakin joilla on lapsi) ymmärtänyt että lapset nyt välillä käyttäytyvät noin.

Mulla neljä, eikä koskaan kukaan ole käyttäytynyt noin. Olen kyllä joskus nähnyt, ei sillä.

Vierailija
4/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin että saa valita itselleen joululahjaksi tietokonepelin sillä ehdolla että se on lasten peli. No eiköhän ottanut ensimmäisenä käteensä GTA- pelin. Sanoin että laita se pois, ei ole lasten peli. Heittäytyi meritähdeksi kaupan lattialle ja rääkyi niin että koko kauppa kaikui. Voin vain kuvitella mitä muut ajattelivat. Lähdettiin sitten ilman mitään peliä. Ei ole edes uhmaiässä saanut tuollaista kohtausta.

Juurikin noin. Aikuisena sinä laitat rajat lapsillesi. Ja GTA ei tosiaankaan ole mikään lastenpeli. Siinä ollaan puukkohippasilla ja voi mennä vaikka ilotaloon ammuskelemaan rynnäkkökiväärillä. Ja joo olin GTA-leski kun mieheni ton pelin osti..

Vierailija
5/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon ikäinen edes tietää koko pelin olemassaolosta? Tuskin tarhakavereilla kyseistä peliä on.

Vierailija
6/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, he eivät myöskään arvatenkaan koskaan itke ja kakan sijastakin pottaan tippuu perhosia ja kukkia?

Vierailija
7/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuon ikäinen edes tietää koko pelin olemassaolosta? Tuskin tarhakavereilla kyseistä peliä on.

Moni vanhempi ostaa mitä sattuu "tämä GTA:han on joku suosittu peli, ostanpa Kaapolle" ja voihan olla että lapsi katsoo kun isompi sisarus pelaa. Kyllä lapset tietävät noista jutuista.

Kun minä olin koulun vuoksi päiväkodissa vuonna 2011, lapset lauloivat keinuissa Petri Nygårdin Selvää päivää ja hokivat viinojen nimiä ja muiden panolaulujen sanoja. Kyllähän se minuakin silloin kauhistutti.

Vierailija
8/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, joo noin meillä nimitetään ns. X-asentoa :D

Onneksi ei sentään usein meritähteilyä harrasta, muuten kiltti tyttö.

Ap

Vierailija
9/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiedä missä on ks. peliin törmännyt jos on, ei kotona ainakaan vaan kiehtoi oletettavasti vain pelin värikäs kansi.

Ap

Vierailija
10/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3, he eivät myöskään arvatenkaan koskaan itke ja kakan sijastakin pottaan tippuu perhosia ja kukkia?

Itseasiassa uhmaa ei ole koskaan kenelläkään ollut.

Vierailija
11/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on voinut olla päiväkodissa kavereiden kanssa puhetta pelistä, joku on voinut sanoa pelanneensa, vaikka isoveli olisi pelannut, myös lapsesi on voinut sanoa saavansa pelin :) hyvä että asetit rajat. Lapsi ei opi sietämään pettymyksiä muuten kuin niitä kokemalla.

Vierailija
12/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverin isoveli 12v pelaa tuota peliä. Pienempiä on kielletty koskemasta mutta aina kun silmä välttää niin ryntäävät veljen huoneeseen pelaamaan. Omaani en päästä heille enää ollenkaan joten leikkivät meillä jos leikkivät. En halua 4-vuotiaani näkevän sellaista, saati sitten että itse pelaisi.

Vierailija
13/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko perustella alapeukkusi? Onko sinusta ok että pikkulapsi pelaa GTA-peliä? Tiedätkö minkätyyppinen peli on kyseessä?

t.12

Vierailija
14/14 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, meritähti. Näen tilanteen mielessäni ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä